laupäev, 15. juuli 2017

Dana Jarvis „Ole Valmis Võiduhüüuks! Sa Tuled Välja!“



Paljud Teist on muretsenud ning vaevelnud võidu pärast. Ja paljud Teist on kaotanud visiooni ning liikumiskiiruse vaenlase varjatud püüniste tõttu. See on Sinu tähelepanu kõrvale tõmmanud ning vaenlane on üritanud Sind tõmmata maha õigelt rajalt! Sa oled avastanud, et Sa oled kurnatud ning läbipõlenud.

„Aga Jumal ütleb: „Ma annan Sulle uue heli ning uue võiduhüüu, mis toob esile kaotatu tagasisaamise ning põhjustab juurdekasvu ja uued võidud. Sa hüüad „arm ja võit“ sellele vastuseisu mäele! Mõned asjad Sinu ümber peavad ära lõppema, et Sa saaksid liikuda edasi uue võidmise mantli juurde.“

„Sel hetkel, kui Isand rääkis, kogesin ma seda, kuidas Jumal vabastas uue strateegia, et saada praegusel ajaperioodil tõeline võit. See strateegia on just praegu teostamiseks. Jumal jätkas mulle asjade täpsustamist: „ Ma soovin, et 40 päeva jooksul Sa eemaldad saatana nime ja tema tunnustest rääkimise oma vestlustest. Ära anna hingevaenlasele liiga palju tähelepanu ja tunnustust! Oo jaa, Sul on autoriteet ja meelevald panna saatan paika, kui see on vajalik, aga tihtilugu saab hingevaenlane liiga palju tähelepanu, kui erinevate olukordade keskel hakkad Sa rääkima: „Saatan on jälle mind ründamas!“ Mu kallis laps, raputa ta endalt maha ja hakka MIND, Oma Jumalat, kiitma! Ära lase kuradil oma kukil sõita! Selle asemel räägi Minu nimest, Minu Auhiilgusest, Minu valitsemise meelevallast ning Minu väest! Vaata, kuidas Mina juhatan Sind välja sellest kõrbest ning otse võidu sisse. Ma rajan kiirtee keset seda kõrbe, Mu armas jääk, olge valmis võiduhüüuks! Minu trooniruumi suursugused helid, Sinu Kuninga võiduhüüd, Juuda Lõvi möire on võimeline raputama ning lammutama igasuguse vastupanu müürid. Kõik, mis on seisnud Sinu vastu, variseb kokku!“

„Sa oled imestanud, miks Ma olen nii kaua olnud vait. Sa oled hakanud mõtlema, kas Ma olen Sind hüljanud ning Sind ära unustanud, aga Sa võid teada täieliku kindlameelsusega: „Valmistu võiduhüüuks!“
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 15.07.2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar