laupäev, 22. juuli 2017

Kris Vallotton „Kuidas Murda Välja Ohvri Mentaliteedist“




 

Ma tunnen nii paljusid inimesi, kes loevad eneseabi raamatuid ning kohtuvad edutreeneritega, aga hoolimata kõigest sellest ei näe nad oma eludest tõelisi läbimurdeid. Milles on siis problem? Usalda mind, kui ma ütlen, et kõik need asjad on head (ma olen ise kirjutanud mõned raamatud ja ma tõesti loodan, et need aitavad inimesi), aga tihtilugu saadakse neist lühiajalist abi ja mitte püsivaid tulemusi.  Igasugused materjalid võivad Sind mõjutada, aga need tõenäoliselt ei ole Sinu peamiste muutuste põhjus. Aga ära kaota julgust! Tõsi on see, et kui Sa proovid muuta oma elu, siis Sa tegelikult võidki seda teha kohe nüüd sõna otseses mõttes . 

Jah, Sa lugesid õigesti, Sul on just praegu olemas absoluutselt kõik, et tuua oma ellu täielik muutus. Sest pane tähele, edul on palju rohkem ühist MEIE VABA TAHTEGA, kui meie olukordadega. Ning see puudutab ka meie mõtteelu. Ma usun, et kõige suurem ja kestvam mõju meie elumuutustele peitub selles, kui me ühendame oma tahte Jumala tahtega!

 

MIS OSA ON “TAHTEL” SELLES KÕIGES?

Merriami- Websteri sõnaraamatus on “tahe” defineeritud kui “kontrolli vägi inimese enda tegude ja emotsioonide üle” või “midagi igatsetut, eriti valik või püüdlus selle poolt, kel on otsustuskindlus, autoriteet ja vägi”

 

Kõige olulisemad põhimõtted:

·         Meil on TAHE , et olla mehed või naised, kes edenevad/jõudsalt !!!

·         Kuigi eneseabi raamatud ja muud ressurssid on head, ei aita need Sind muutuda enne, kui Sina OTSUSTAD OMA VABA TAHTEGA, et SINA LIIGUD VÕIDU SUUNAS.

·         Sel päeval, mil Sa otsustad olla Jumala laps ning otsustad keelduda oma mõistuses kõigest sellest, mis ei julgusta Sind, hakkab Su elu muutuma.

·         Kõik, mis paneb Sind jõuetuna ja nõrgana tundma, on vale. Ja samuti kõik see, mis ütleb Sulle, et Sa ei suuda oma elu muuta, on samuti vale.

·         Me pole jõuetud ega kaitsetud nende mõtete suhtes, mis torkavad meile pähe. Tegelikult meil on vägi valida, et me usume seda tõde, et meil on Kristuse meel.

·         Toimetulek oma tahtega on eluaegne teekond, mis sisaldab distsipliini ning pidevaid otsuseid ja valikuid üha uuesti ja uuesti. Aja jooksul muutub see üha kergemaks otsustada: “Ma ei usu valet. Ma otsustan uskuda Jumala tõde enda kohta!”

·         Kristus meie sees! (Koloslastele 1:27) Ja Tema on võimas! Tema aitab meil toime tulla meie tahtega.

·   Deklaratsioonid ja kuulutamine on võimsad viisid joondada oma tahet ja mõistust sellega, mida Jumal Sinu kohta ütleb.

 
MIDA SA VEEL OOTAD?

Ma tahan Sind täna julgustada, et Sa oled rohkem kui võitja ning et Sul on Kristuse meel (1 Korintlastele 2:16)! Sa pole summa/kogum oma kiusatustest ning oma dikteerivatest tunnetest! Sinul on meelevald ja autoriteet “ hävitada iga vastulause ning iga lodev ja ülbe arvamus, mis on tõstetud Jumala tunnetuse vastu, ning võtta iga mote Kristuse sõnakuulelikkuse alla vangi”  (2 Korintlastele 10:5). Nii et mida Sa ootad! Ma julgustan Sind võtma kohe nüüd aega, et deklareerida oma elu üle Jumala Sõna. Iga pave kuuluta enda üle Jumala tõde.

Ma saan aru nii, et tegelikult on meil ainult mõned olulised otsused, mida teha. Esiteks: otsustada, et me usume oma tahte väge ning fakti, et me pole ohvrid. Teiseks: otsustada, et me teeme “oma vaba tahtega” valiku, et me kutsume Püha Vaimu endale abiks, et toime tulla oma tahtega nii, et me ei pöördu iial enam tagasi ohvri mentaliteedi juurde tagasi. Ja viimaks, et me otsustame iga päev valida tõde oma elude üle.

Mida Sina oled täna valmis tegema selleks, et murda välja ohvri mentaliteedist?

 

DEKLARATSIOON OMA ELU ÜLE IGAL PÄEVAL:

Ma olen Kuninga laps!

Miski pole minu jaoks võimatu, sest Kuningas elab minu sees ja mina elan Kuningas!

Ma elan Jumala Kuningriigis ja Kuningriik on minus!

Kõik, mis üritab mind muuta jõuetuks, on vale!

Kõik, mis ei inspireeri ega õhuta lootust üles minu sees, on vale!

Jumal on teinud mind tugevaks ja vägevaks!

Jumalal on minu jaoks planeeritud ülikülluslik elu!

Ja mulle kuulub Isanda rõõm, mis on minu tugevus!

Jumala Kuningriik pole söömine ega joomine, vaid see on õigsus, rahu ja rõõm Pühas Vaimus!

Mina elan Pühas Vaimus, seetõttu õigsus, rahu ja rõõm on minu elu normaalne osa!

Minuga koos on tore olla! Ma olen õnnistuseks! Minuga tahetakse olla sõber, sest ma armastan inimesi! Ma armastan isegi oma vaenlasi! Sest ma armastan oma Jumalat ja ma armastan iseennast!

Ja Jumala armu tõttu ma edenen edasi oma elus! Minu jaoks on normaalne kasvada edasi edukuses, sest ma elan Kristuses!

Minu jaoks on normaalne elada väes, olles täis rahu ja rõõmu!

Mind ümbritseb armastav ja loominguline atmosfäär, kuhu inimesed tahavad tulla Jeesuse Kristuse nimel!

See ma olen Kristuses! Ma olen Jumala laps!

Ja ma elan ja tegutsen Kristuses! Ja nii saagu! Jeesuse Kristuse nimel! Aamen

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 22.07.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar