pühapäev, 2. juuli 2017

Russ and Kitty Walden „Jumal Suurendab Vaimu Tegevust Sinu Sees“



Taevane Isa ütleb täna: „Minu annid on Sulle kättesaadavad Sinu elus. Üheksa Vaimu andi pole eraviisilised põnevustrikid Püha Vaimu käest, et Jumala rahva meelt lahutada. Ma olen Sulle andnud Vaimu täiuse, et Sa kasutaksid neid kui sõjarelvi hingevaenlase vastu.“

„Võta täna vastu teravam kuulmisvõime, et hakata täpsemalt kuulma Minu häält, et Sa võiksid aru saada, mis toimub Su ümber Minu vaatenurgast lähtuvalt. Siis Sa ei eira vaenlase sepitsusi. Mina räägin Sulle ning paljastan Sulle vaenlase valesid ja plaane, et Sa võiksid luhta ajada kõik kuradi teod Minu Sõna väe läbi. Võta täna Minult vastu Minu hääle kuulamise suurenenud võime oma elus. Astu täna välja, et liikuda teadmise sõnas ning tervenemise ja vabastuse annis. Vaenlane saab paljastatud ning Minu nimi kõrgeks tõstetud, kui Sa alistud julgelt Minu juhtimisele, et teha, mida Mina olen Sind kutsunud tegema just täna.“

„Praegu on Su elus Minu andide suurema ilmnemise ajastu. Mina suurendan Kristuse Vaimu ilmsiks tulekut Sinu läbi. Kristus on Auhiilguse lootus Sinu sees. Sa ei pea sõltuma kellestki teisest, kes liigub väes, et Sina saaksid oma küsimustele vastused. Mina olen Sind varustanud. Ma ei surnud Sinu eest selleks, et Sa kogeksid Mind ainult läbi teiste andide. Mina elan SINU SEES ning Mina liigun SINU SEES ja LÄBI SINU, et tulla ilmsiks praegusel ajastul.“

„Võta oma Jumalalt vastu suuremas koguses ande läbi Püha Vaimu. Ole teadlik sellest, et Sina oled Minu armu ja Minu võimekuse kanal ning LÄBI SINU saab Minu nimi tuntuks ja austatud maa peal, kui Sa oled sõnakuulelik ja alistud kõigele sellele, mida Mina olen plaaninud ilmutada Sinu elus!“
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 02.07.2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar