neljapäev, 10. august 2017

BRIAN SIMMONS „JUMALA ARMASTUSES EI OLE HIRMU“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Minu täiuslik armastus kõrvaldab hirmu Sinu elust. Paljud on täis hirmu, nähes horisondil tormi pilvi. Aga Mina ütlen Sulle, Mu kullake, ära mitte kunagi karda. Minu armastuse tugevusest peaks Sulle piisama. Minu vägi on võimeline Sind vabastama ning mitte miski ei suuda seda takistada. Mitte midagi ei võeta Sinult ära, sest Sa tõused mäe tippu ning seisad võidukalt. Mina tõstan Sind üles! Mina tõstan Sind üles! Mina tõstan Sind üles! Minu armastuse kõige kõrgemas sfääris vaatad Sa alla nendele asjadele, mis täna valmistavad Sulle muret ning siis Sa naerad. Sinu saatus on turvaline Minus, sest Minu armastus pole nõrgenenud Sinu suhtes. Mitte midagi ei võeta Sinult ära, sest Mina olen Sulle kõik andnud. Naera Minu armastuse kõrgeimates sfäärides ning vaata, kuidas tormi pilved kaovad järgnevate päevade jooksul.“

„Imed, tunnustähed ja Minu armastuse demonstratsioonid- need asjad tulevad esile Sinu jaoks, Mu kallis väljavalitu. Usu ning Sa näed kaunimat päikesetõusu tõusmas ole maa. See kõik rullub lahti, millest Sa oled igatsenud. Las Minu armastus toob Sulle rõõmu, kuni pole mitte mingit ruumi enam hirmule!“

Õpetussõnad 31: 25 The Passion Translation

„Julgust täis vägi ja auline majesteetlikkus on mähitud tema

(tõlkija märkus: naissoost „tema“)ümber,

Kui ta naerab rõõmust viimaste päevade pärast!“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 10.08.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar