laupäev, 19. august 2017

BRIAN SIMMONS „SINU ELU ÜLE ON ENDISELT JUMALA LOOTUSE TÕOTUS“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Sinu sünnist alates kuni Sinu täiustumiseni Minus kaardub Su elu üle Minu vikerkaar. Kõik tõotused, millest Mina olen Sulle rääkinud, täituvad. Palju on neid, kes üritavad oma uskmatuse sõnadega ja pettust toovate valedega Sinu tähelepanu eemale tõmmata Meie Lepingult. Aga Minu tõotuse kaudu, vikerkaare sarnaselt taevalaotuses, Ma toon Sulle kindluse ja kinnituse, et Sa pole liikumas kaotuse suunas, vaid oled liikumas palgest palgesse Minuga kohtumise suunas.“

„Alates tänasest Sa hakkad nägema, kuidas Minu tõotused hakkavad täituma. Minu armu palju suuremad väljendused hakkavad esile tulema Sinu elus ja seda kõike selle pärast, et Mina armastan Sind ning Mina tean seda auhiilgust täis saatust, mis Mul on Sinu jaoks planeeritud. Nagu vikerkaar, mis kujuneb ilmutuse värvidest, teeb nähtavaks Minu armastuse. See põhjustab selle, et paljud hakkavad ülistama Mind kõige selle tõttu, mida Mina teen Sinu elus, et täita täielikult iga Oma tõotus Sinu elu jaoks. Usu Mind, kui Ma ütlen Sulle: „Mitte miski ei suuda takistada Minu plaani Sinu elu jaoks. Puhka ja hinga Minu vikerkaares kinnitatud Tõotustes.“

Laul 111: 4-5 The Passion Translation

Tema unustamatud teod täis ületamatuid imesid

Ilmutavad Tema armu ja õrna heldust.

Ta toob rahulolu kõigile, kes Teda armastavad ja usaldavad,

Ja Tema täidab iga tõotuse, mis Ta annab.

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 19.08.2017

1 kommentaar: