teisipäev, 19. september 2017

BRIAN SIMMONS „JUMAL IGATSEB SINU KIITUST“

 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Inglid ootavad Sinu laule. Sinu kiituselaulud äratavad inglite ülistuse. Sinu ülistus toob Minu kõrvadeni hüüded „Püha, püha“. Anna oma vaimus/südames oma kõige sügavam paik Minule ning Mina annan Sulle sügavaima Oma armastuse paiga. Tule Minu heameele kambrisse ning las Ma kuulen Sinu häält, sest Sinu hääl on minu jaoks magus ning Sinu nägu Minu jaoks armas, kui Sa ülistad Mind. Minu inglid kogunevad Teie kogunemistele, sest Teie armastuslaulud Minule tõmbavad neid ligi. Laula kogu oma südamest, laula oma armastuslaule ning inglid ühinevad Sinuga ülistuses ja sügavas kummardamises.“
„Võta Mind vastu veelkord. Joo Minust ning lase Mind sisse. Ära mitte kunagi ütle: „Mulle piisab!", sest Minul on alati palju rohkem Sulle anda. Nagu karikas mahutab veini, nii valan Mina Sinu hinge Oma armastust. Tervenemine, mida Sa igatsed, ei tule ilma ülistuseta, mida Mina igatsen.“
„Liugle ülistuse tiibadel Minu Auhiilguses. Alista oma vaim Minule, nagu purjed alistuvad ennast unustavalt tuulele. Lase oma usul taaselustada oma kiindumus Minusse. Kas Ma mitte ei öelnud, et paljude armastus jaheneb? Aga Sina põle kirglikult Minule, ning siis Sa avastad Minu plaanid Sinu elu jaoks. Raputa oma hingelt maha igasugune passiivsus ning leige usk, sest Mina olen Kõikehaaravate Tuleleekide Jumal.“
„Unest virgutatud südamete ärkamine tõuseb läbi kiituse. Salajane vägi vallandub, kui Sina annad Minule oma kõrgeima kiituse. Vägi, mis sulges lõvide suud, vallandus Minu sulase Taanieli usku täis huultelt. Sa näed paljusid läbimurdeid ja paljude vaenlaste suud vaigistatakse, kui Sa tood Mulle oma kõige pühama kiituse. Inglid ootavad, et kuulda Sinu kiituslaulude kordusi. Aktiveeri Taevast pärit vägi oma huultelt lähtuva kiitusega. Need on ohvrid, mida Ma väga igatsen. Palju enam kui raha, aega või andeid, igatsen Ma Sinu kiitust. Sest Sinu kiituse kaudu saab Auhiilgus laskuda ja laieneda.“
Laul 149: 1-2 The Passion Translation

„Halleluuja! Kiida Isandat!

On aeg laulda Jumalale täiesti uus laul,

Et kõik Tema pühad inimesed võiksid kuulda sellest,

Kui Imeline Tema on!

Olgu Iisrael innustunud rõõmust Tema pärast ning

Valagu Siioni pojad Oma kuningale välja oma rõõmsameelne kiitus!“
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 19.09.2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar