pühapäev, 3. september 2017

BRIAN SIMMONS "JUMALA ARMASTUS JUHIB SIND"



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Kas Sa armastad Mind, Mu laps? Kas Sinu südames põleb täna kirg teha Minu tahet ning järgida Mind Minu teedel? Kogu Taevas tuleb Su seljataha, kui Su süda ajab Mind taga. Mina juhin Sind Oma Armastusega.“

Paljud siin maa peal väärtustavad Su elu selle põhjal, mida Sa teed, millist mõju Sa avaldad, mida Sa omad, milline on Sinu teenimistöö. Aga Mina väärtustan ja mõõdan Sind Oma Armastusega. Kõik, mida Ma Sinult palun, on see, mida Ma ütlesin oma jüngrile Matteusele: „Tule, järgi Mind!“ Kui Sa siis kõnnid koos Minuga, siis meie südamed on üks. Minu heameel Sinust hingab Sinu üle ning siis Sa õpid tundma Minu teid. Sinu südamemotiivid hakkavad muutuma ning elamine iseendale asendub elamisega Minu auks ning seeläbi õpid Sa tundma Minu Armastust.“

„Minu juhtimine on alati Minu armastuse väljendus. Kuna Ma armastan Sind, siis Ma asetan Sind kõndima kõrgele teele, kus keegi ei suuda Sind takistada ega Sulle kahju teha. Kuna Ma armastan Sind, siis Ma juhin Sind meeldivatele radadele ning Mina ise kõnnin Sinu ees. Minu armastus juhib Sind, Mu kallis laps.“

Laul 91: 14-16 The Passion Translation

Kuna Sa oled ennast rõõmustanud Minus kui Minu suur armastaja,

Siis Ma kaitsen Sind võimsalt.

Ma asetan Sind kõrgele kohale, kaitstult ja turvaliselt Minu palge ees.

Ma vastan Sinu abikarjele iga kord, kui Sa palvetad,

Ning Sa leiad ja tunned Minu Ligiolu

isegi keset  oma surve ja katsumuste aega.

Mina olen Sinu Auline Kangelane, kes korraldab Sulle pidusöögi!

Sa tunned rõõmu ja rahulolu terviklikust elust ning kõigest,

Mida Mina teen Sinu heaks, sest Sa saad nautida Minu pääste täiust!

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 03.09.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar