reede, 20. oktoober 2017

BRIAN SIMMONS „JUMAL VABASTAB NAD, KUI SA ANNAD TÄNU“

 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Minu inimesed on alahinnanud tänulikkuse väge. Kui Sa annad Mulle tänu, siis Mina puhastan ja selitan Sinu hinge ning eemaldan kahetsuse Sinu elust. Mina teen Sind vabaks, kui Sa annad Mulle tänu. Ja mida suuremat rahulolu Sa tunned, seda suuremat vabadust Sa koged ning vabaned valust.“
„Kiituse väge pole veel täiel määral avastatud. Suurem vägi,  kui ükski teine jõud, mida inimene tunneb, saab Minu poolt vallandatud, kui Sa kiidad Mind.“
„Uskmatute tunnuseks on see, et nad kogevad Minu õnnistusi, aga mitte kunagi ei täna Mind õnnistuste eest. Ja Minu õnnistuste vastuvõtmine ning seejärel tänust ülevoolamine on tõelise ülistaja tunnuseks. Ja Mina kutsun Sind tänulikkuse elustiili juurde.“
„Paljud on nende sarnased, kes kõrbes hakkasid Moosese juures nurisema. Nad ei suutnud Mulle anda kiitust. Nad nurisesid isegi siis, kui Minu Auhiilguse pilv oli nende peade kohal. Sest nad vaatasid inimese peale ja mitte Minu peale! Tänamatus on nagu nakkushaigus, mis levib Minu rahva hulgas. Aga kiitus murrab selle needuse, võtab ära katte, avab taevad ning varustab Minu rahvast imedega isegi keset kõrbe.
Ma kutsun Sind rõõmutsema ning tänu andma! Täida iga päev suursuguse kiitusega! Tõsta oma silmad üles ning näe neid õnnistusi, millega Mina olen Sind varustanud ning las maailm näeb, et Sa oled Minu oma.“
„Lunastatud peaksid olema tuntud oma tänulikkuse  ja erakordse kiituse poolest. Täna kinnita oma süda Minu, Oma Taevase Isa, külge ning õpi neid magusaid tänulikkuse õppetunde. Mina teen Sind vabaks, kui Sa annad Mulle tänu!“

Laul 136: 1-5 The Passion Translation

Las igaüks tänab Jumalat, sest Tema on Hea ning Temale on kerge meeldida!

Tema õrnatundeline armastus meie suhtes kestab igavesti!

Anna Jumalale tänu üle kõigi teiste isandate!

Tema õrn armastus meie vastu kestab igavesti!

Anna tänu Ainsale Imesid Tegevale Jumalale!

Tema õrn armastus meie vastu kestab igavesti!

Anna tänu Loojale, kes täitis taevad ilmutusega!

Tema õrn armastus meie vastu kestab igavesti!

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 20.10.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar