laupäev, 28. oktoober 2017

BRIAN SIMMONS „JUMAL VALVAN SINU ÜLE KOGU AEG“

 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Isegi, kui Sind peaks tabama üleujutas, siis Mina tõstan Sind sellest kõrgemale. Kui Su ümber puhkeks ka tulekahjud, olen Mina Sinu Kaitsekilp. Ja kuigi võib tõusta palju hääli, kes räägivad vaid selleks, et Sind süüdistada, Olen Mina Sinu Rahu. Kas Ma pole mitte Sind päästnud varem tuhandetel kordadel? Sina ehk mäletad vaid paari korda, aga Mina tean kõiki neid kordi, kui Ma Sind päästsin, kaitsesin Sind, katsin Sind ning hoidsid Sind täielikult kaitstult. Ma mäletan ka neid kordi, kui Ma kaitsesin Sind ka siis, kui Sina polnud teadlik isegi ohust, mis Sind ähvardas.“

„Puhka keset kõiki Sinu Taevase Isa tegusid. Tunne rõõmu Taevase Isa armastusest. Täna Ma tahan avada Su silmi, et Sa näeksid Minu päästet. Lunastaja avalikuks saamise päev on käes. Minu lunastavalt armult võetakse kate Sinu silme ees. Täna on päev, kui Ma tõusen, et Su elu päästa ja lunastada ning taastada see täielikult Minus. Tänasest alates on Minu Ligiolu Sinu üle täiesti möödapääsmatul moel, seda pole võimalik eirata. Minu pale juhib Sinu samme ning kaitseb Sind kõige eest, mis võib tulla Sinu vastu. Isegi, kui märatsev üleujutus peaks Sind ohustama, tõstan Mina Sind kõrgemale ning Sa näed Minu Auhiilgust, sest Lunastaja esile tuleku aeg on tulnud.“

„Mina olen Jumal, kes seisab, et valvata igal ajal Sinu üle. Minu silmad puhkavad Sinu peal, mitte lihtsalt, et Sind silmitseda, vaid et Sind kaitsta ning et Sind hoida kogu Oma hoolitsusega. Mina varustan Sind sõnulseletamatu soosinguga, hoides Sind eemale kiusatustest, mis on Sinu jaoks liiga suured- Ma teen seda kõike sellepärast, et Ma armastan Sind! Kui Ma mõtlen Sinu peale, siis Mu süda saab üles õhutatud, et hakata tegutsema Sinu heaks. Pole põhjust muretsemiseks ega ärevuseks, sest Minu käsi on Sinu peal ning Mina juhin Sind Oma silmadega. Mina tahan juhtida Sind väga sügava kindlameelsuse sisse, mis suudab vaadata üle käesoleva hetke ning mis jääb püsima terve eluaja jooksul. Usalda Mind ning Sa ei pettu eales.“

Laul 46: 8-11 The Passion Translation

Igaüks vaadaku! Tulge ja vaadake Meie Jumala imetegusid, mis on hingetuksvõtvad. Sest Tema toob esile nii hävingu kui ärkamise. Ning Tema on Ainus, kes suudab kõikjal maa peal lõpetada konfliktid, lõhkudes ning hävitades tulega ära kõik sõjarelvad. Alista oma ärevus Jumalale! Ole vaikselt ning lõpeta omaenese rabelemine ning siis Sa näed seda, et Mina Olen Jumal. Mina olen Jumal, kes on kõrgemal kõigist rahvastest ning Mind tõstetakse kõrgemale kõigest kõikjal üle maa. Jumal seisab kindlalt! Vägede Kindral! Võimas Inglite Armee Isand, kes on meie poolt! Jaakobi Jumal, kes võitleb meie eest!“

AKTIVEERIMINE/VALLANDAMINE:

Tee nimekiri viisidest, kuidas Jumal on Sind päästnud alates päevast, kui Sa kohtusid Jeesusega. Kirjelda neid viise, kuidas Tema on Sind päästnud alates Sinu uuestisünnipäevast. Võta aega, et tänada Jumalat Tema kaitse eest, Tema lunastava armu eest, mis on saanud ilmsiks Sinu elus.
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 28.10.2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar