laupäev, 7. oktoober 2017

BRIAN SIMMONS „JUMALA VÄE MÕÕK“


 
„Mu kallis laps, kuula Minu sõnu. Mina hoian Sind ning kaitsen Sind igat liiki kurja eest. Sinu tõeliseks kutsumiseks elus on olla võitja, mis tähendab aga ka seda, et mingitel aegadel tabavad Sind väljakutsed. Pimedus on alati Sinu vastu, aga Mina olen Valgus ning Mina olen võimeline lõhestama pimeduse ning tooma võidu. Kas Ma pole mitte tõotanud vabastada Sind ning hoida Sind kaitsekilbina mähituna Sinu ümber? Kinnita oma silmad Minu võidu kilbile ja ära vaata kogu aeg pimedusele, mis katab rahvaid. Naudi Minu valgust ning siis saan Mina olla vastuseks maa peal möllavale kurjusele.“

„Mu armastatud laps, palun hoia väga kõvasti kinni igast tõotusest, mis Mina olen Sulle andnud. Kirjuta Minu sõnad oma südamesse ning täida oma mõistus Minu tarkusega. Eelolevad päevad on midagi palju rohkemat, kui Sina oskad oodata. Ees ootab nii Auhiilgus kui kõvad raputused. Mida tõsisemad on Sinu olukordade raputused, seda selgem on Minu kutse osa saada Minu Auhiilgusest. Tormid on tulekul, Mu kallis laps, aga need toovad esile Minu uue veini ning Minu Armu uued väljendused Sinu heaks.“

„Sa võidad kõik olukorrad, kõik asjad, sest Mina olen koos Sinuga. Kaitse oma hinge Minu sõjavarustusega ning astu edasi, et Sa võiksid näha, kuidas Su vaenlased kaotavad ja peavad taganema. Kanna oma südame üle Minu Õigsust ning kaitse oma mõistust ja meeli Minu vabastava väega. Sinu kingadeks olgu Minu head uudised, Minu Tõde hoiab Sind tugevana ning Minu väe mõõk annab jõu igale Sinu sammule.“

„Ole ustav Mulle ning seisa ausameelselt. Sinust saab Minu võitjast tunnistaja paljude jaoks, nii et haara kinni Minu sõnadest kui oma tõelistest relvadest. Sa ei anna alla pimedusele ning sellele murelikkusele, mis on ründamas Minu pühasid. Sina võidad, sest Mina olen Tugevuse Jumal ning Mina olen Tõelise ja Mõõtmatu Väe Allikas. Ole tugev, Mu võidukas laps, ning Sa näed Minu imesid.

Efestlastele 6: 10-11 The Passion Translation

„Ja lõpetuseks, mu kallid, olge üleloomulikult läbi immutatud tugevusest oma eluühenduse kaudu Isanda Jeesusega. Seiske võidukalt Tema plahvatusliku väe jõus, mis voolab Teie sees ja Teie läbi. Pange selga kogu sõjavarustus, mida kannab ka Jumal, kui Ta läheb lahingusse, et Te võiksite olla kaitstud, kui Te võitlete süüdistaja kurjade strateegiate vastu. 

KUIDAS AKTIVEERIDA/VALLANDADA:

Kas Sa oled kunagi tundnud end nii, nagu Sa hoiaksid vaevalt oma pead vee peal? Võta hetk aega, et mõtiskleda ning panna kirja, mida tähendab see, et Jumal on Sinu ümber mähitud kaitsekilp, kes Sind vabastab ning kaitseb kogu Sinu eluteekonnal.
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 07.10.2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar