kolmapäev, 4. oktoober 2017

BRIAN SIMMONS „OLE VABA!“

 

„Mina olen teinud Sind vabaks. Ole siis jätkuvalt vaba, et käia Minu trooni ees kõrgetel teedel. Ole vaba, et elada Minu Vaimu Tuules rohkelt vilja kandes. Tegelikult on kõik murtud Su elu pealt, mis võiks Sind tagasi hoida. Ole vaba, mu kallis laps, ole vaba!“
„Ma olen avanud Sinu ees vabaduse ukse. Liigu edasi oma tuleviku hämmastavatesse imedesse. Vabadus, mis Mina olen Sulle kinkinud, on kogeda Minu Ligiolu ja Minu väge. Sa pole enam üksnes teenija, vaid Sa oled laps, keda Jumal tahab ülendada. Maitse Minu Vaimu vabadust, ning Sa ei lange kunagi tagasi sellesse, mis on surnud ja viljatu. Need valed, mis on Sind tagasi hoidnud, saavad nüüd nähtavaks nii, nagu need tegelikult on- lihtsalt tühjad vaenlase süüdistused. Täna on võimalik Sul hakata sügavuti mõistma seda vabadust, mis Mina olen Sulle andnud, mida tähendab käia koos Jumalaga, kes on Kõikjal Viibiv Sinu kõrval. Mina liigun Sinuga koos ajastuste lõpuni.“
„Selline vabadus tuleb vaid Minu Vaimu kaudu ning seda saavad nautida vaid need, kes on täis Minu Vaimu. Võta Oma Isalt vastu täius ning siis Sa hakkad tooma Minu Nimele Au. Tule ja joo Minu täiusest. Jäta oma piirangud ja limiteeritus seljataha ning loobu kõigist vanadest mõtlemisviisidest, mis Sul on olnud. Joo! Joo! Joo! Minu Vaim on Vabaduse ja Armastuse Vaim. Kui Sa tuled varjudest välja Minu Elu sisse, siis Sa tunnetad Tõe, ning Sinu poolt emmatud Tõde teeb Sind vabaks!“
Galaatlastele 5: 1 The Passion Translation
„ Et mu jutt oleks täiesti selge, Ainus Võitu on teinud Teid vabaks- mitte osaliselt vabaks, vaid täielikult ja imeliselt vabaks! Me peame väärtustama seda tõde ning põikpäiselt ja järjekindlalt keelduma minemast tagasi meie mineviku vangistusse/ahelatesse.“
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 04.10.2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar