pühapäev, 22. oktoober 2017

BRIAN SIMMONS „POLE MIDAGI, MIDA JUMAL EI SUUDAKS VÕITA, KUI SINA USALDAD TEDA“

 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma tegelen iga plaaniga, mis vaenlasel on Sinu vastu, et Sind kaotust kandma panna, et Sind takistada edenemisel Minu teedel. Minu silmade eest pole mitte midagi varjul. Ma olen Sind kutsunud käima koos Minuga valguses ning Sa ei pea eales kartma pimedust. Varjudel pole väge Sind kahjustada. Isegi, kui Sa peaksid minema läbi kõige pimedama masenduse oru, olen Mina ikkagi Sinuga. Eredus Minu Ligiolust paneb lahkuma iga varju ning eemaldab igasuguse hirmu. Mina olen Sinu Kaitsekilp. Mina kaitsen Sind ka kõige teravama noole eest, mida üritatakse Sinu pihta lasta.“

„Tule Mulle lähemale ning ela Minu südame ligi, Mu kallis laps.“

„Mina juhatan Sind salajasse paika, kus annan Sulle puhkust. Ära lase mitte millelgi end muretsema panna. Minu Ligiolu tähendab Sinu jaoks rahu. Pane oma pea Minu õlale ning puhka Minus. Põimi oma süda Minu südamega, kuni me oleme Üks. Minu silmis oled Sa juba täiuslik. See on laimaja, kes alati ründab Sind Sinu nõrkadel aladel. Aga Mina teen Sind järjest tugevamaks, kuni Sa saad terviklikuks, kandes Minu rüüd ja Minu sõjarelvastust.“

„Ma olen kogu aeg teadnud kõike Sinust ja Su võitlemistest, aga ikkagi nimetan Ma Sind Enda omaks. Mina olen Ustav, isegi siis, kui Sina näed oma nõrka ja habrast südant- Mina olen Ustav lõpuni.“

„Kas Ma mitte ei tulnud ja ei pesnud nende jalgu, keda Ma armastan? Mina pesen ära Sinu mineviku nõrgad kohad ning Sinu elu rüveduse, kuni Su mineviku teed on täielikult unustatud.“

„Kui Sa sisened Minu Ligiollu, siis Sa sisened Minu jumaliku armastuse sfääri, kus kaob kogu hirm. Vali endale kõige lähem paik Minu südamele, Minu sügava armastuse paik, kus Ma ilmutan Sulle oma aulisi saladusi. Mina eemaldan Sinu südamest üksinduse. Mina tõmban Sind sügavamale Oma teedel. Mina täidan iga Sinu vajaduse. Mina olen Sinu Püha Sõber ning Ustav Armastaja. Sa avastad siis, et Mina Olen Piisav.“

„Sisene Minu Auhiilgust täis kambrisse ning Mina annan Sulle Oma armastuse veini, Mu kallis südamerõõm, Mu kallis laps. Ma jagan Sinuga oma rõõmu, Oma Kuningriigi rahu, Oma Püha Vaimu väge. Sinust saab Minu südamelöökide kaja. Minu kambri pühas osaduses saab Sinust Minu armu jagaja nende jaoks, kes on Sind halvasti kohelnud, kes on Sind valesti mõistnud. Tule ja istu koos Minuga Minu Armutroonil, kus valitseb Minu Armastus.“

Heebrealastele 12: 28 The Passion Translation

„Kuna meie oleme vastu võtnud oma õigused kõikumatule kuningriigile, siis me peaksime olema äärmiselt tänulikud ning andma Jumalale oma kõige puhtama ülistuse, mis rõõmustab Tema südant, kui me paneme oma elud maha täielikus alistumises, olles täis sügavat aukartust!“

AKTIVEERIMINE/VALLANDAMINE:

Kujuta ette, et Sa oled kottpimedas ruumis. Ja siis kujuta ette, et Jeesuse valgus siseneb sellesse ruumi ja eemaldab iga varju. Millisesse Sinu elu pimedasse kohta peaks täna sisenema Jumala valgus? Kirjuta üles oma ülestunnistuse palve, palu Jumalal tuua Oma valgus Sinu elu pimedatesse paikadesse.
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 22.10.2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar