reede, 13. oktoober 2017

Dana Jarvis „Laud Vaenlaste Lähedalolus!“

 

„Sa valmistad ja katad mu ette laua mu vaenlaste lähedalolus (ja silme ees)!“

Mõtle korraks selle peale, milleks selles salmis meie Isa annab oma garantii! Ta katab Sinu ees suurepärase ja aulise laua. Ja kui Sina siis võtad istet, paneb Jumal Sinu vaenlased istuma äärealale, et nad vaataks ja näeks, mis hakkab lahti rulluma! Nad näevad, kuidas Jumal juhatab/eskordib Sind kohale, mis on reserveeritud ainult Sinu jaoks. Nad näevad seda, kuidas Su hing täitub kõigi nende heade asjadega, mis Jumal on Sinu jaoks valmis pannud. Sinu vaenlased olid kindlad, et Sa kukud ning et nad saavad siis Sinu üle naerda.

Ja hoolimata kõigist vaenlase rünnakutest istud Sa Isanda lauas ning Tema toidab Sind ja võiab Sind Oma rõõmu ja rõõmsameelsuse õliga. Ja selles olukorras on Sinu lähedal kahte liiki vaenlased. Esiteks on seda kõike vaatamas saatan koos oma hordidega ning siis on seal need inimesed, kes lubasid end kasutada vaenlase relvadena Sinu vastu.

Ja kui Sa siis istud Isanda lauas, näen ma Jeesust kummardumas, et sosistada Sulle kõrva need sõnad: „Sa ei pea muretsema mitte ühegi oma vaenlase pärast. Jah, nad on planeerinud kurja Sinu vastu. Aga nad pole võimelised seda kurja teostama. Sest Mina tõstan Su pea nendest kõrgemale. Istu ja maitse Minu armu!“

Ma deklareerin just praegu, et Sinu üle voolab üleloomulik rahu. Jumal katab Sulle laua ja see on ka põhjus, miks Sulle on tundunud, et igast suunast tõuseb terve hulk Sinu vaenlasi. Jumala arm, millest ma just praegu kuulutan, valatakse Sinu üle välja Jumala Armutroonilt. Need, kes on Sind reetnud, kes on valetanud Sinu kohta, kes on Sind taga rääkinud, nemad on kohal äärealal sellel pidusöögil. Need, kes arvasid, et Sa ei saa eales hakkama ega tule toime, need saavad seda pealt vaadata! Sa istud koos Jeesusega banketi lauas, sest see on Sinu koht.

Isegi keset kõige hullemaid situatsioone jooksed Sa Jumala lepinguliste tõotuste juurde ning seisad nende peal. Ükski relv, mis tõstetakse Sinu vastu, ei ole edukas, sest Sinu Taevane Isa on juba ette valmistamas Sinu jaoks lauda, kus Ta täidab Sind Oma armastusega, Oma armuga ja Oma kaastundega.

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 13.10.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar