laupäev, 28. oktoober 2017

Doug Addison „Nägemus Sellest, Mis On Praegu Toimumas Vaimses Sfääris“


 

Ma tahan Teiega jagada võimast nägemust, mida ma nägin aprillis veidi enne Paasapüha. See on väljavõte minu „Taevalikust päevikust“, mida ma tegelikult tihtilugu ei jaga. Aga Jumal ütles, et nüüd on aeg käes selle jagamiseks.

Nägemus “Ootamisest”

(Nägemuse algus) Mul oli kohtumine Taevaga, mis oli nägemuse vormis Isandalt. Mind viidi äkitselt vaimsesse sfääri, kus ma istusin Isanda kõrval. Minuga on seda juhtunud paljudel kordadel, aga sel korral oli Ta alguses väga kaua väga vaikselt.

Lõpuks ma küsisin Jeesuselt:  “Mida me ootame?”

Ta vastas:  “Me ootame, et uksed avaneksid, sest kõike on vaja teha õigel ajal. Meil on vaja õppida ootama ning teada, millal on vaja sellel uuel ajaperioodil edasi liikuda.”

Peale väga pikka vaikust ootuses ütles Isand:  “Nüüd on aeg käes!” Ta tõusis püsti ning siis ma tajusin, et meiega koos istus veel suur hulk inimesi. Nüüd ma tean, et Jeesus ootas veel paljusid, kes pidid Tema juurde tulema.

See rahvahulk, kes olid kutsutud osa saama sellest kogemusest, olid nüüd kohal. Kohal oli nii palju inimesi, et ma ei suutnud neid üle lugeda. Paljud neist olid tulnud läbi väga kuiva kõrbeaja. Oli võimalik tajuda murelikkuse ja lootuse puudulikkuse tunnet.

Sõnum meie jaoks.

Me olime kõik korraga Tema aasal ning Ta soovis, et me istuksime maha ning kuulaksime Teda rääkimas:

“Teie olete Minu teenijad ning Ma olen Teid valinud juba emaüsast alates.  Teie ja kogu põlvkond on sündinud selle ajastu jaoks. Ärge kartke, sest Ma olen Teid eraldanud väga spetsiifilise aja jaoks. Maa on kuiv ja janune ning Mina valan välja Oma Vaimu veed sellele kuivale maapinnale. Ma valan Oma Vaimu välja Teie ja Teie laste peale.”

Ja siis ma taipasin, et Isand rääkis Jesaja 44 peatükist ja sel ajal, kui Ta rääkis neid sõnu, muutusid need korraks väga elavaks meie jaoks. Me kõik hakkasime palju paremini mõistma, kes me oleme ning milleks me oleme kutsutud.  

Sest Mina valan vee välja janusele maale ning vallandan jõed kuival maapinnal; Ma valan välja Oma vaimu Teie järeltulijate peale ning valan õnnistusi järgnevatele põlvkondadele. Nad hakkavad õitsema nagu taimed aasal, nagu elujõulised puud voolavate jõgede ääres. Jesaja 44:3–4 NIV

Sina ja Teie lapsed. 

Isand jätkas: “Sinul ja Teie lastel on väga spetsiifiline kutsumine, aga Teie hingevaenlane on Sind tõuganud pettumuste ja hirmu küüsi. Sa pole saanud astuda üles ning olla osa sellest suurest kutsumisest, mis on selle põlvkonna üle. Paljud Minu rahva hulgast pole veel aru saanud, kes nad on ning kes on nende lapsed. Mina olen Sind valinud ning eraldanud palju suurema liikumise ja ärkamise tarvis Maa peal.

“Ma olen Sind kutsunud armastama ja embama  ebameeldivaid ja ilutuid (mitte armastusväärseid), nii nagu Mina embasin haigeid ning pidalitõbiseid, kes Minu päevil olid Templist välja visatud. Ma sõin ja jõin koos patustega ning religioossed juhid mõistsid Mind selle eest hukka. Ma olin valmis jätma 99, et minna ühe järgi. Selline on Minu süda inimeste suhtes ning selleks olen Ma ka Sind kutsunud. Ma otsin Armastuse inimesi- neid, kes on valmis armastama mitte armastusväärseid ning väljaheidetuid, täpselt samal moel, nagu Mina seda tegin.”

Ja sel hetkel hakkas Jeesus nutma ning me kõik ühinesime Temaga. Me nutsime ja nutsime oma pimestuse pärast ning siis me hakkasime nägema, et me kanname Jumala valgust ning et meil oli vägi Taevast, et asju muuta.

Ja siis äkitselt hakkas rahvas kogunema vaimse ukse ees. Me kõik liikusime minu nägemuses selle ukse/ värava juurde, aga see veel ei olnud lahti. (Ja siis lõppes nägemus).

Uks on valmis avanemiseks. 

Ava mulle õigsuse uks; ma sisenen ja annan ISANDALE tänu. Laul 118:19 NIV

See kohtumine Jumalaga toimus mitmed kuud tagasi, aga sel nädalal oli mul Isandaga uus kohtumine, kus me seisime nägemuses kõik selle vaimse ukse ees. See oli veel suletud, aga kohe valmis avanema.

Ma pole kunagi kogenud sellist ootusärevust ja põnevust vaimus, nagu ma kogen seda just praegu.  Vaimses sfääris toimub tohutult palju, kui Jumal on ette valmistamas midagi väga suurt, et see avaneks meie jaoks.
 
Doug Addison on prohvetlik jutlustaja, autor ja nõustaja/vaimne treener. Ta on tuntud oma “Daily Prophetic Words” (igapäevaste prohvetlike sõnumite poolest), “Spirit Connection webcast” (vaimse ühenduse ülekannete/saadete poolest) , oma blogi poolest. Doug´-i sõnum armastusest, lootusest ning rõõmsameelsusest puudutab inimelusid üle kogu maailma! Tema väge täis, positiivne ja lustakaid lugusid täis õpetusstiil ja nõustamine aitab inimestel avastada nende saatust. Doug aitab inimestel kogeda Jumala üleloomulikku armastust ja väge. Doug ja tema naine Linda elavad Los Angelesis, Californias, kus ta mõjutab väga otseselt kunsti, meelelahutuse ja media tööstust.  

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 28.10.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar