esmaspäev, 30. oktoober 2017

Lana Vawser „Sa Muutud Elavaks Uute Taevaste Strateegiate Läbi!“


 
Jumal on nüüdseks väga pika aja jooksul rääkinud mulle uutest tegevusplaanidest ja strateegiatest, mida Ta on välja jagamas. Ta on mulle näidanud, et sellel muutuste ja ümberkorralduste ajaperioodil tulevad esile täiesti uued teerajad, mida Ta praegu on avamas Oma inimestega.

Hiljuti sosistas mulle Isand: „Sa muutud ELAVAKS uue STRATEEGIA läbi.“

Minu süda täitus põnevuse, ootusärevuse ja elava lootusega. Isand näitas mulle paljusid, kes võtavad vastu uued tegevusplaanid ja strateegiad otse Jumala südamest selle UUE AJAPERIOODI jaoks, aga mõningate jaoks on olnud liiga palju ärevust, hirmu ja närvilisust, millest tuleb nüüd välja astuda nende UUTE STRATEEGIATE abiga, sest see kõik on väga uus, seda kõike pole varem olnud.

Ma kogesin, et Jumala sosinas oli tohutu julgustus… et Sa muutud ELAVAKS läbi nende UUTE STRATEEGIATE, mida Ta praegu on vallandamas Sinu südames.

Sa õpid tundma rõõmu, Sa hakkad palju lihtsamalt voolama Temas ning Sind täidab täiesti uus tase nägemises ja eristusvõimes/sissevaates. Ma nägin, kuidas Jeesus juhatas paljusid kättpidi nendesse uutesse strateegiatesse, ning kui nad siis astusid välja ja järgnesid Talle, nägin ma esile tulemas ilmutuste juurdekasvu, tarkust ning Kuningriigi mõjuvõimu, mis hakkas aset leidma juriidilistes asjades, kui Isand neid juhtis paikadesse, mis olid nende jaoks määratud.

SA PÜÜAD KINNI ROHKENEMISE TUULE.

Need jumalikud strateegiad ja teerajad tähendavad mõningal juhtudel ka „vastuvoolu minemist“ selle suhtes, mida varem on tehtud, aga Jumala Eesminejate Võidmine/Vaim on tugevalt nende strateegiate peal ning kui ollakse sõnakuulelikud Isandale, siis langeb Jumala rahva üle võimsam rohkenemise ja laienemise tase. Sõnakuulelikkuse paigas Jumala taevasele strateegiale oled Sa võimeline kinni püüdma Püha Vaimu tuule ning laienemine viib Sind edasi kaugemale kui Sa kunagi varem oled olnud ning seda täiesti uuel viisil ning koos väga märkimisväärse rohkenemise ja laienemisega.

Hoia oma pilk kaljukindlalt Tema peal (Jesaja 50: 7), üksnes Jeesusel ning järgne Temale Tema teedel, Tema strateegiates ning Tema tegevuskavas.

Paljud on käinud väga intensiivse ja uskumatu „haavata saamise“ tasemel pikka aega, aga need uued strateegiad ja tegevuskavad Tema südamest, kui Sa järgned Temale määratud teerajal, siis tuleb esile VILJAKUS, mis kaalub üles iga haavata saamise. Nendel uutel teerajadel ja nende uute strateegiate läbi tuleb esile VILJAKUS ja PUHKUS ja VÄRSKENDUS, mis täidavad Su südame sellisel viisil, et Sa TÄITUD AUKARTUSEGA Tema headuse ees. Läbi nende uute strateegiate, tegevuskavade ja teeradade tuleb esile VÄGA PALJU IMESID. Puruks pekstud südamed tervenevad Jumala headuse läbi, mis kõik saavad nähtavaks läbi nende uute asjade.

„Sest Sina tood mulle järjepidevalt ilmutusi ülestõusmiselust, järjest eredamast teerajast, mis juhib mind palgest palgesse Sinuga (Laul 16: 11 The Passion Translation)

Nendel uutel teeradadel vabanevad inimesed VÄGA SUUREST survest, mida nad on kogenud ning taastub Sinu võime UUESTI UNISTADA KOOS JUMALAGA. Sa LIUGLED kotkana uuele tasemele.

RÕÕM, RÕÕM, RÕÕM.

Seal, kus Jumal vabastab uusi taevaseid strateegiaid, teeradasid ja tegevuskavasid, seal üritab hingevaenlane sosistades sisestada hirmu ja halbu eelaimdusi nende teeradade suhtes, aga ma julgustan Teid, armsad sõbrad, et sinna, kuhu Sind juhib Jumala Ligiolu, see uus teerada, kuhu Tema Sind viib, see uus strateegia, mida Tema Sulle annab, seal ma nägin RÕÕMU KÜLLUST! Sa muutud elavamaks kui kunagi varem selle suure laienemise keskel, selles kõiges, milleks Tema Sind on kutsunud, nende plaanide sees, mis Temal on Sinu jaoks ja milleks Sa oled loodud.

Isegi, kui nendel uutel teeradadel ja strateegiate keskel tõusevad üles hiiglased ning algavad lahingud, nägin ma KINDLAMEELSUST tõusmas Jumala rahva südametes, kindlameelsust Tema ustavusse, Tema varustusse, Tema tarkusesse ja Tema headusesse. KINDLAMEELSUS muutub kaljukindlaks selles, kes TEMA ON. See kaljukindla vundamendi rajamine toimub just praegu väga paljude sees. Ma nägin, et isegi läbi lahingute ja katsumuste pulbitses Jumala inimeste olemusest üles ülevoolav rõõm, neid täitis tulisus, mis muutus järjest tugevamaks ning deklareeris: „MA OLEN LOODUD NENDE ASJADE JAOKS! SELLEKS OLEN MA SÜNDINUD!“- need suursugused hetked täis sügavaid ilmutusi ja esiletulekuid on just praegu meie ees.

Ma kuulsin seda, kuidas Isand rääkis üha uuesti ja uuesti paljude südametes, kes võtsid vastu neid uusi strateegiaid, nende südametes, kes võitlesid hirmuga nende uute strateegiate suhtes, nende südametes, kes võitlesid hirmuga „mööda panemise“ ees, nende südametes, kes võitlesid hirmuga „kas ma olen kuulnud ikka õigesti“. Ma nägin imeilusaid kinnitusi kinnituste järel otse Jumala südamest Tema strateegiate suhtes ning ma kuulsin Jumalat sosistamas: „Sa hakkad seda kõike ARMASTAMA!!!“ Hingevaenlane sosistab, et need strateegiad saavad olema väga valusad, aga täpselt vastupidine on tõde- need uued teerajad saavad olema täis rõõmu! Taeva plaanid/tegevuskavad, Tema südame strateegiad MUUDAVAD SIND ELAVAKS, täidavad Sind SUURE RÕÕMUGA, Su süda HÜPPAB lootusrikkusest ning kõik need uued strateegiad juhivad Sind täiesti uuele tasemele intiimsuses Jeesusega.

JUMALIK USALDUS.

Ma nägin nendel uutel teeradadel, kus järgiti Tema häält ning liiguti nendes uutes strateegiates, ma nägin JUMALIKKU USALDAMIST. Ma nägin, kuidas Jumal juhtis Oma inimesi ning kui nad siis järgnesid Talle alistumises ja sõnakuulelikkuses väga sügaval intiimsuse tasemel, siis tuli esile JUMALIK USALDAMINE ning Jumal jagas OMA SÜDAME SALADUSI.

„On privaatsed paigad, mis on reserveeritud Jumala armastajate jaoks, kus nad istuvad Tema ligi ning võtavad vastu Tema tõotuste ilmutuslikke saladusi (Laul 25: 14 The Passion Translation)

Oma sõnakuulelikkuses Tema teedele, Tema strateegiatele ole valmis kõndima koos Temaga Jumala aias päeva vilus ja seda täiesti uuel viisil, uues sügavuses, kus Tema jagab Sinuga Oma tõotuste sügavaid ilmutuslikke saladusi.


 
Lana Vawser on aktiivne liige Austraalia Prohvetlikus Nõukogus (Australian Prophetic Council) ning ta annab pidevalt prohvetlikke sõnumeid Kristuse Ihule ja erinevatele rahvastele. Tema sõnumeid avaldatakse pidevalt nii „The Elijah List“ lehel kui ka Charisma ajakirjas/veebilehel.  Ta on samuti rändav jutlustaja ja ärkamise üles õhutaja, kes reisib oma perega regulaarselt ning näeb võimsaid Jumala liikumisi. Lanal on tugev prohvetlik hääl ning tal on siiras südameigatsus näha Kristuse Ihu arenemas intiimsuses Jeesusega ning et iga usklik kuuleks aktiivselt Jumala häält iga päev. Lanal on samuti süda põlemas, et näha inimesi saamas vabaks ning käimas kõiges, mida Jeesus on teinud meile kättesaadavaks, kui me kanname Kristust kõikjale, kus me maailmas ringi liigume iga päev, et me oleksime ärkvel Tema loomuse suhtes, teades, kes me oleme Kristuses. Lana on abielus Keviniga ning nad elavad koos oma kahe pojaga Brisbanis, Austraalias.
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 30.10.2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar