laupäev, 25. november 2017

BRIAN SIMMONS „ÄKITSELT“

 

Jumal võib sekkuda absoluutselt igal hetkel, kui Tema seda otsustab. Sinu elu võib ühel hetkel näha välja ühtemoodi ning järgmisel hetkel täiesti teistmoodi. Kõik, mida Sa selleks vajad, on see, et Jumal ilmuks kohale Oma väes. Jeeriko müürid nägid täpselt samasugused välja kõigil neil kolmeteistkümnel korral, kui Iisrael sõnakuulelikult nende ümber oli tiirutanud. Aga kui kõik asetus oma õigetele kohtadele ning kõik, mis Jumal neile ütles teha, oli tehtud, siis „ÄKITSELT“ kukkusid kõik müürid kokku. Ära mitte kunagi oma elus unusta „äkitselt“ võimalust, mis tuleb Jumalalt.

Laul 18: 28-30 The Passion Translation

„Jumal, ühe korraga Sa panid eredad tuled põlema minu heaks!

Sina oled minu ilmutuslik valgus keset pimedust,

Ning Sinu säras ma suudan näha teed, mis on ees.

Koos Sinuga kui minu Tugevusega

Suudan ma vaenlase hordid laiaks litsuda,

Läbi tungida igast kindlustusest,

Mis seisab mul tee peal ees.

Milline Jumal Sa oled!

Sinu teerada minu jaoks on olnud täiuslik!

Kõik Sinu tõotused on osutunud tõeks.

Milline turvaline varjupaik Sa oled kõigi nende jaoks,

Kes pöörduvad, et peita end Sinusse!
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 25.11.2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar