teisipäev, 14. november 2017

BRIAN SIMMONS „ÄRA MITTE EALES LASE LAHTI LOOTUSEST!“

 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Isegi Sinu elu kõige pimedamal tunnil ei hülga Ma Sind. Räägi neid sõnu üle oma hinge: „Isegi minu elu kõige pimedamal tunnil ei hülga mind Jumal!“ Mina tervendan Sind. Mina toon  Oma armastuse sellisel viisil Su südame üle, et Sa saad südamerahuga öelda: „Kõik läheb hästi!“

„Ära mitte kunagi loobu oma kindlameelsusest Minus, sest Mina olen Rohkem Kui Küllalt Sinu heaks. On emasid, kes hülgavad oma lapsi, aga Mina ei hülga Sind eales. Su terve elu on Minu oma ning Ma olen Sind graveerinud naelte jälgedega oma peopesadesse, kui Oma kalli!“

„Kui Sa lähed ka läbi  kõige sügavamast pimeduse ja leina/kurbuse orust, siis tea, et Mina olen koos Sinuga. Sinu pisarad on vesised sõnad Minu jaoks, mida Mina oskan lugeda. Maailma teed ja viisid pole kunagi toonud Su hinge rahu, aga Mina olen. Puhka täna, Mu kallis, Minu armastuses ning tea seda, et ka kõige pimedamal tunnil ei hülga Ma Sind, sest Me oleme Üks. Ära mitte kunagi lase lahti lootusest. Mina hingan Sinusse Oma Elu ning Sa võid hõljuda ja liuelda Minu Vaimu tuules.“

Heebrealastele 13: 5-6 The Passion Translation

„Ela rahuolus sellega, mis Sul on, sest Sul on alati Jumala ligiolu. Kas Ta pole mitte tõotanud: „Ma ei jäta Sind eales üksi, mitte eales! Ning Minu haare Sinu elu üle ei muutu nõrgemaks!“ Nii et me võime öelda suure kindlameelsusega: „Ma tean, et Jumal on minu poolt ning ma ei karda eales seda, mida inimesed võivad mulle teha!“
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 14.11.2017
 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar