neljapäev, 30. november 2017

BRIAN SIMMONS „SUURE VARUSTUSE JUMAL“

 

Ma kuulen Jumalat sosistamas:
„Rohkem kui varandust, rohkem kui finantse, vajad Sa, et Minu Arm voolaks läbi Sinu elu. Mina olen Suure Varustuse Jumal. Ma olen näinud Su vajadusi enne, kui Sa palusid. Ma teadsin Sinu vajadusi enne, kui Sina neist teadlikuks said. Minu Auhiilgus kannab Sinu eest hoolt. Minu tõotused ei vea Sind alt ning Sa ei pea olema mures. Mina olen Jumal, Sinu Karjane, kes juhib Sind Tõelise Varanduse juurde, mis Mina olen Sinu jaoks valmistanud. Isegi keset Sinu vajadusi  olen Ma kohal, et näidata Sulle Oma armastust. Isegi, kui Sina oskad kokku arvestada oma „puudust“, kaalutlen Mina selle üle, kuidas Sind veelgi rohkem õnnistada. Kas Sa oled unustanud, et Minu Nimi On Isa? Ja Sinu Isana Ma hoolitsen Sinu eest ja varustan Sind. Kõik, mida Sa käesoleval hetkel vajad, on Minu kätes hoituna, nii et tule Minu juurde ja leia Minu ülevoolav armastus, mis on kõigi nende pärandus, kes otsivad Mind.“
1 Korintlastele 1: 5-9 The Passion Translation
„Temas olete Te tehtud igal viisil ekstravagantselt rikkaks. Te olete varustatud ja õnnistatud inspireeriva tarkuse jõukusega ja rikkustega, mis lähtuvad Teie intiimsest Jumala tundmisest. Kristuse tõe reaalsus on Teie seas nähtav ning muutub järjest tugevamaks, sedamoodi, kuidas Te kogete oma elus Jumalat. Ja nüüd  pole Teil puudus mitte ühestki vaimsest annist, kui Te siiralt ootate Isanda Jeesuse, Võitu,  ilmsikstulekut. Tema hoiab Teid kindla ja tugevana lõpuni välja, tehes Teie karakteri küpseks nii, et Teid leitakse süütuna ja puhtana meie Isanda Jeesuse Kristuse päeval.  Jumal on Ustav Igavesti ning Teda võib usaldada selles töös, mida Ta teeb Teie sees, sest Tema on Teid kutsunud osa saama Oma Poja,  Jeesuse, Võitu, Kuninga elust!
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 30.11.2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar