pühapäev, 12. november 2017

BRIAN SIMMONS „TAEVAS ON AVANUD SULLE OMA UKSED, ET SIND VASTU VÕTTA“

 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma olen asetanud Sind istuma koos Minuga Taevasesse sfääri, kus me saame puhata kui Üks. Ma näen Sind juba Enda kõrval, Sa ei pea võitlema Minu tähelepanu pärast, Sa oled juba Minu kõrval puhkamas. See muudab Sind täielikult, kui Sa hakkad mõistma seda, mida tähendab olla Üks Minuga. Kõik, mis on Sulle valmistanud muret, on ajutine ning silmapilke. Igavik on Sinu südames, sest Mina olen tulnud, et olla Üks Sinuga.“

„Paljud Minu armsad lapsed võitlevad nii, nagu poleks Mina koos nendega. Paljud palvetavad Minu poole, justkui oleksin Ma väga kaugel ja eemalolev. Paljud loevad Piiblit, nagu see oleks ainult faktide kogum, mida õppida ning mitte elav ilmutus, mis peaks läbi immutama kogu nende elu. Aga Ma kutsun Sind palvetama koos Minuga Sinu kõrval ning lugema Jumala Sõna tõdesid koos Minu kui Sinu Valgusega. Ma aitan Sul lugeda ja näha läbi Minu silmade ning koos Minu Püha Vaimuga. Tule selle täiuse sisse, mis Mina olen Sinu jaoks juba teinud!“

„Ma nii väga igatsen Sulle õpetada seda, mida tähendab olla Elava Jumala poeg ja tütar. Ära lase oma kogemustel oma maise isaga pimestada oma silmi selle suhtes, KES MINA OLEN. Sul on Taevas Isa, kes Armastab Sind Suure Kirglikkusega. Mul on õrn armastus Sinu vastu ning Ma annan Sulle maitsta lapseks olemise vilju. Lase Mul õpetada Sulle, mida tähendab olla Minu laps. Ma tervendan Sind valust, mis on takistanud Sul Mind täielikult tundma õppimast.“

„Su elu muutub täielikult, kui Sa võtad oma koha sisse Minu paremal käel, sest Mina olen Sind teinud pühaks Minu Ligiolus. Immuta end läbi Minu Auhiilgusest kuni Sa tead, et Sa tead, et Sa tead, et Mina olen Sinule väga lähedal. Ma olen Su ellu külvanud seemneid kaua aega tagasi ning nüüd hakkavad need kasvama ja arenema. Sinu südames saab olema paradiisi aed, kui Minu Vaim teeb need uinunud seemned elavaks, et need vilja kannaks. Sa unustad kõik oma kannatused ja valu, kui Sa näed seda aeda kasvamas ning vallandamas elu Sinu hinges. Sa särad Minu Auhiilgusest ning maitsed Minu headust Minu kõrval istudes. Mina olen Sind valinud ning Ma ei suuda eales unustada seda imetlevat ülistust, millega Sa oled Mind üle valanud. Ma olen just praegu Sinu lähedal, sest Minu töö saab kiirelt tehtud Sinu elus. Ma lõpetan selle imeilusa töö Sinu südames, kuni Sa oled täielikult ärganud Minu sarnasusse. Tule ja puhka Minu kõrval, kuni Sinu silmad avanevad, et näha Mind palgest palgesse.“


 

Ülemlaul 6: 5 The Passion Translation

„ Pööra oma silmad ära minu pealt,

Sest ma ei suuda seda rohkem taluda!

Ma ei suuda seista vastu nende silmade kirglikkusele,

Mida ma imetlen.

Ma olen täielikult lummatud ning üle ujutatud ühest pilgust,

Mu süda on täielikult kaasa haaratud.

Ma olen täielikult Sinu armastuse vangistuses,

Ma olen tõeliselt lummatud!“
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 12.11.2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar