pühapäev, 19. november 2017

Danielle Dixon „Jumal Rullib Lahti Punase Vaiba“

 
Jumala plaan Hollywoodi ja Meelelahutustööstuse jaoks on palju suurem kui saatana plaanid selle grupi vastu.

NÄGEMUS.
Ma nägin, kuidas inimesed saabusid limusiinidega ühele üritusele. Nad olid riietatud väga uhketesse riietesse. Ma polnud eriti kindel, mis täpselt toimub, kuni ma nägin rahvahulka tunglemas läbi hoone suurte uste. Oli algamas suur gaala. Mitte millegi pealt ei oldud kokku hoitud, iga detail oli paigas, parimatest parim oli kohale asetatud: kristall, banketi laud ja esmaklassiline sisekujundus.  
Peale tseremoonia algust täitus ruum ootusärevusega. Inimesi kutsuti välja, kui kuulutati välja erinevate kategooriate võitjad. Kui nad siis lähenesid lavale, siis selle asemel, et esitada „tavaline tänukõne“, olid nad korraga lummatud Jumala ligiolust ja väest. Üksteise järel tunnistasid nad Jumala imelisest armastusest ja andestusest oma eludes. Ja need, kes istusid, hakkasid nutma nende tunnistuste tõttu võrratust Jumala headusest. Sündmusest võtsid osa kõik kuulsad inimesed, paljud hoidsid tagasi pisaraid ja emotsioone, mida tõi esile Jumala väga raske ligiolu ruumis.
Ja siis jalutas Jeesus kardinate tagant välja ja kõik olid lummatud. Jeesus valas need, kes avalikult olid olnud mitteusklikud üle sellise sügava armastusega, et inimesed olid sõnatud.  
Ja siis ütles mulle Jumal: „Ma rullin Hollywoodis lahti punase vaiba. Paljud on rääkinud väga karmilt Minu laste vastu Meelelahutusalal ning mööda vaadanud nende inimeste vajadustest. Kõik erinevad elualald tulevad Minu Kuningriigi mõjuvõimu alla. Kõik teised kuningriigid on võimelised kokku kukkuma, aga Minu Kuningriik on igavene.“
„On mõned, kes on vastanud kutsele siseneda sellele alale. Need, kes on nutnud ja hüüdnud, et Mina sirutaks oma käe ning liiguks Hollywoodis ning Meelelahutustööstuses üldse, need eestseisjad ei pea pettuma. Nad näevad lõikust. Nad saavad osa sellest lõikusest.“
"Ma laotan nende suunas lahti oma lunastuse punase vaiba. Mina kutsun neid Oma suurele banketile. Sellel ühiskonna sfääris toimuvad väga isiklikud kohtumised Minu armastusega. Mina astun otse keset nende elulava!“
"Ma olen kasutanud paljusid neid väga loomingulisi hingi, et nad annaksid edasi sõnumi maailmale ilma, et nad teaksid, kellelt sõnum pärineb. Nüüd on aeg, et nad võtavad teadlikult vastu Minu juhtnöörid ja tunnevad ära Minu juhtimise. Ülemaailmne mõjuvõim, mis Ma olen neile andnud, toob nüüd sisse laviini hingi. Mõned nendest meelelahutuse inimestest suudavad teha ühe päevaga rohkem, kui mõni Usklik terve elu jooksul.“  
"Minu rahvas, kuulge Minu südant ning parandage meelt oma karmusest Hollywoodi suhtes ning nende inimeste suhtes, sest nad on Minu inimesed. Mina olen jagamas strateegiaid selle lõikuse jaoks. Oled Sa valmis vastu võtma? Hüüa hääles autoriteet, kuuluta ja deklareeri vabadust üle nende inimeste ning vaata siis, kuidas vangid saavad vabaks.“
“See on aeg, mil Hollywoodis süttivad väga eredad tuled, me näeme Minu tähti säramas!“
Jesaja 54: 7-10 NIV
„Üheks lühikeseks viivuks Ma hülgasin Sind, aga sügava kaastundega toon Ma Sind tagasi. Vihahoos Ma peitsin Oma palge Sinu eest hetkeks, aga igavesti kestva headusega näitan Ma Sulle oma kaastunnet, ütleb Isand, Sinu Lunastaja. Minu jaoks on need päevad nagu Noa päevil, mil Ma vandusin, et üleujutuse veed ei kata enam mitte kunagi maad. Ja nüüd Ma tõotan, et Ma pole mitte kunagi enam Sinu peale vihane ega sõitle Sind enam kunagi. Kuigi mäed rapuvad ning künkad eemaldatakse, Minu lõppematu armastus ei kõigu ning Minu rahulepingut pole võimalik eemaldada“, ütleb Jumal, kes on kaastundlik Sinu suhtes.“
DANIELLE DIXONI TEENISTUSE KODULEHE LEIAD SIIT:
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 19.11.2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar