laupäev, 23. detsember 2017

BRIAN SIMMONS „SINU HINGE ARMASTAJA“

 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Tule lähemale ja kuula Minu saladusi. Kuula neid sõnu, mis Ma räägin Sinu olemusse, sest Minu sõnad toovad Sulle elu ja väge. Mina igatsen väga seda, et Ma saaksin Sind treenida nii, et Sa kuuled väga hästi Minu sosinaid ja tunned sügavuti Minu häält. Sa kuulud Mulle ja Mina räägin Sinuga kui Sinu hinge armastaja.“
„Aja taga Minu tõde ja küsi Minult tarkust ning Mina annan Sulle seda kõike. Uuri Minu Sõna ja leia Minu armastuse aarded, mis Ma olen Sinu jaoks ära peitnud. Ma olen avanud Sinu mõistuse ning südame, et Sa tunneksid Minu saladusi, kui Sa tuled Minu ligi ja istud koos Minuga. Ma kutsun Sind, et Sa tuleksid jooma Minu joovastuse allikast. Sest see on eluallikas, mis purskub esile Minu Sõnadest Sinu sees. Ükski teine hääl ei suuda rahuldada Sinu hinge. Ükski teine heli ei suuda liigutada Sinu südant. Saatuse tund on käes, nii et tule ning sea end valmis Minu täiuse jaoks.“
„Ma tervendan kõike, mis on katki, sest Mina Olen Halastuse Jumal ja Ma istun Armutroonil. Sa oled õppinud tundma Minu andestust ja armastust ainult osaliselt, sest on veel nii paljut, mida tundma õppida, kui Ma viin Sind sügavamale Oma teedele. Mina Olen Armastus ning Mina Olen Valgus. Kui Sa tuled Minu Valgusesse, siis Sa näed veel rohkem Minu Armastust. Ma olen Jumal, kes Sind tervendab, sest Ma olen Igavese Helduse Isa.“
„Mul on inimesed, kes on ette valmistatud ning valmis nendeks viimasteks päevadeks. Nad on armu tsempionid, kes on ehitud ilu ja väega. Ma valmistan neid ette Oma salajases paigas ning Oma Ilmutuse Vaimus. Nad tunnevad Mind, mitte seetõttu, et neid on õpetanud inimesed, vaid seetõttu, et nad on täidetud Minuga ning Minu teede tundmisega. Tule ja ole üks paljudest, kes saavad avalikuks väe päevadel, mis on tulemas. Ma toon nad järjepidevalt Oma Armutrooni ette, et jagada nendega Oma saladusi.“
„Avad Sa Mulle oma südame ja kuulad Minu häält? Võõra hääl ei mõjuta Sind, vaid üksnes Minu hääle kõla. Pane kõrvale omaenese teed ning haara kinni Minu Lõppematust Elust kui Oma lootusest ja tugevusest. Mul on meeletult palju imesid pandud varuks nende jaoks, kes usaldavad Mind.“
„Ma vajan seda, et Sinu hääl, Su süda, Su huuled ja Su kogu elu oleks mähitud Minusse. Tõuse üles ja lase end venitada laienduseks Minu Auhiilguses. Uus on juba esile tulemas, kui vana tasapisi kustub. Praegu on Minu suursugususe ajaperiood. Tunnustähed taevastes ning maa peal rohkenevad tohutult, näidates Sulle, et uus päev on lähenemas. Kõigi Minu pühade jaoks on kättesaadavad Minu vägi ja võimsus. Nii kokkuvarisemine kui ärkamine on tulemas, kõige sügavama pimeduse päevad koos kõige eredamate ja säravamate Minu valguse päevadega on tulemas. Tule Mulle lähemale ning siis Sa mõistad seda, mida Mina hakkan tegema ning kuidas Ma kõige selle keskel kasutan Sind. Minu ustavus on Sulle kilbiks ja kaitserüüks. Mina tulen Sulle veelgi lähemale, kui Sina aina lähened Mulle. Pane kõrvale hirm ning tule, sest Mina olen Sinu Isa.“
 
Laul 91: 1- 4 The Passion Translation

Kui Sa istud troonile asetatuna El Shaddai varju all,

Siis Sa oled peidetud Kõigekõrgema Jumala Tugevusse.

Ta on Lootus, mis mind hoiab ning Kindlus, mis kaitseb mind,

Ainus Jumal minu jaoks, Ta on minu võimsaks kindlameelsuseks.

Ta päästan Sind igast varjatud vaenlase lõksust

Ning Ta kaitseb Sind valesüüdistuste ja surmavate needuste eest.

Tema võimsad käed on mähitud Sinu ümber, kaitstes Sind,

Sa võid alati joosta Tema majesteetliku varju alla peitu.

Tema ustavuse käed on kilbiks, et Sulle ei juhtuks halba.
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 23.12.2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar