esmaspäev, 25. detsember 2017

Lana Vawser „Jumal Pole Sind Unustanud!“

 

Eelmisel ööl nägin ma unenägu, mis on paljutähenduslik, aga ma kogesin, et Isand tahab, et ma jagaksin osa sellest prohvetlikust sõnumist, mis tuli läbi selle unenäo.

Selles unenäos hakkasin ma väga julgelt prohveteerima: „JUMAL POLE SIND UNUSTANUD!!!“

Ja koheselt olin ma ümbritsetud Jumala julgustusega nende jaoks, kes tunnevad, justkui oleks nendest mööda vaadatud, kes tunnevad, justkui Jumal oleks neid unustanud ning nende jaoks, kes tunnevad, et nende vaevanägemisel pole mitte mingeid vilju.

Ma tahan prohveteerida täna Sinu üle, et Jumal pole Sind unustanud. Ma prohveteerin täna Sinu üle Jeesuse Kristuse nimel, et Sinu parimad päevad on Sinu ees ning Jumal valmistab ette lava Sinu suurimate läbimurrete, jumalike ühenduste, võrgustike, „äkitselt“ hetkede ja viljakuse jaoks.

Paljud Teie hulgast on tundnud, et nende põld on olnud väga kuiv, Sa oled külvanud NII kaua ning Sa pole näinud oma ohvrite ja sõnakuulelikkuse seemnete vilju, aga sõbrad, Isand POLE Teid unustanud.

Peale seda, kui ma olin unenäos prohveteerinud, et Jumal pole unustanud, täitis Jumala Ligiolu nii tugevalt ruumi, et ma avasin oma suu ja deklareerisin:

"Sa oled PRAEGU liikumas oma elu võimsamate päevade aega, kus Sa näed JUMALA USTAVUSE SUURIMAID DEMONSTRATSIOONE, mida Sa eales varem pole näinud.“

Seal, kus vaenlane on püüdnud hoida Sind pimeduses, kus hingevaenlane on öelnud, et Sa annaksid alla oma tõotuste suhtes või laseksid lahti lootusest näha läbimurret, on Jumal HINGAMAS/PUHUMAS LOOTUST Sinu läbimurdesse. Jumal on puhumas ELU Sinu kuivanud luudesse. Jumal on puhumas ELU Sinu TÕOTUSTESSE, isegi nendesse, mis Sa oled ära unustanud.

Jumal on kutsumas paljusid Teist välja koopast, kuhu Te olete peitunud. Välja kohast, kus Te olete tundnud, et Teid on unustatud ning et mitte miski ei muutu. Jumal PANEB TULED PÕLEMA. Jumal PANEB PÕLEMA SINU TÕOTUSE TULED läbi Oma ustavuse ja tõe. Jumal toob Sind tagasi valguse keskele. Ja enam pole Sa vaevatud ja piinatud mõtetest ja raskemeelsusest, justkui Jumal oleks Sind unustanud, sest Jumal demonstreerib Sulle TÄPSELT VASTUPIDIST.

Jumal näitab Sulle väga selgelt, kuidas Tema on Sinu jaoks KOHAL, et Ta on SINU POOLT ning kuidas TA POLE SIND UNUSTANUD, vaid et Ta on valmis vabastama Sinu jaoks õnnistusi ning laienemist ning Su elu muutub suuremaks, kui Sa eales oled suutnud endale ette kujutada. (Vaata Efestlastele 3: 20; Aamos 9: 13-15)

NEED, KES ON TUNDNUD, ET NEIST ON MÖÖDA VAADATUD, PANGE ENNAST VALMIS, ET TEID ASETATAKSE POSITSIOONIDELE NING NEED, KES ON OLNUD VÄLJAS PÕLLUL, PANGE END VALMIS, ET TEID PANNAKSE AMETISSE.

Ma nägin, kuidas Jumal hakkab kasutama PALJUSID, kes on tundnud, et neist on mööda vaadatud. Paljud, kes on tundnud, et nende annid ja saatus oleks justkui kaduma läinud või ära unustatud, ma prohveteerin just praegu Jeesuse Kristuse nimel,  et esile tuleb „ÄKITSELT“ POSITSIOONILE ASETAMINE Jumala käe läbi.  Paljud, kellest on mööda vaadatud, saavad nüüd sellel uuel ajaperioodil positsioonile asetatud Jumala poolt kui eesminejad, kes KANNAVAD värsket Jumala Vaimu liikumist.“

Ma nägin samuti neid, kes Taaveti kombel on „olnud väljas põllul“, teenides puhtuse, ausameelsuse ja sõnakuulelikkusega selles, milleks Jumal on neid kutsunud, kes on ülistanud Isandat ning kes on investeerinud rohkelt oma suhtesse Jumalaga, ma prohveteerin Teie üle Jeesuse Kristuse nimel, et Isand on Teid just praegu kutsumas, et Teid võida ning valmis seada väga võimsa Jumala liikumise tarvis. Käes on Sinu aeg ja kutse võib tunduda suuremana, kui Sa suudad kanda, aga Isand on Sind ette valmistanud sellel põllul just PRAEGUSE AJA TARVIS, just SELLISE AJA TARVIS, NAGU NÜÜD ONGI KÄES.  
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 25.12.2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar