laupäev, 9. detsember 2017

Lana Vawser „Kurvameelsusest Rõõmsameelsusesse!!! Ma Prohveteerin Sinu Üle Läbimurret ja Tervenemist, Mis Tuleb Esile Juba Enne 2017.aasta Lõppu!“



 
Hiljuti ma kuulsin Jumalat ütlemas: „KURVAMEELSUSEST RÕÕMSAMEELSUSESSE!“ ja ma nägin, kuidas Isand juhib paljusid, kes on kandnud paljudel erinevatel põhjustel suurt kurbust oma südames sügavamate intiimsete kohtumiste sisse Endaga, paika, kus Jumala armastus ja trööst hakkab tervendama seda kurvameelsust, mis on kinni haaranud  ja kahjustanud paljusid.  

Ma nägin Kristuse Ihus paljusid, kes „teevad vaprat nägu“: Paljud tundsid, et nad peavad seda kurvameelsust alla suruma ning nad tegid kõik, et kuulutada ja kinni hoida usust. Ma usun kogu südamest, et me peaksime ALATI elama usu kuulutamise ja usu elavas paigas, aga ma nägin paljusid, kes üritasid selle vapra näo taha peita oma kurvameelsust, sest nad arvavad, et see tähendab „usu puudust“. Aga ma nägin, kuidas Jeesus tuli Oma väga ilusal viisil, et kutsuda inimesi puhkuse paika, et nad paneks oma pea Isanda rinnale ning Jeesus palus inimestel „lasta see kõik endast välja“!

Isand tahab tervendada seda kurvameelsust, mida paljud kannavad endas. Isand tahab tervendada seda kurvameelsust, mis on ära peidetud sügavale südametesse. Jumal tahab tervendada kurvameelsust, mis on ära tuntud ja välja räägitud ning kurvameelsust, mis on ära peidetud ning mille kohta on vaikitud.

Ma nägin, kuidas Isand rääkis välja Oma rahvale sellist armastust, sellist julgustust ning Oma vapustavat elu. Jumala Vaim laine laine järel ja Tema Sõna tõid inimestele tervenemist ja elu.

Ma kuulsin, kuidas Isand deklareeris nende südamete ja elude üle, kes kandsid endas kurvameelsust: „NÜÜD ON AEG LIIKUDA KURVAMEELSUSEST RÕÕMSAMEELSUSESSE!“

Laul 30:11 (The Passion Translation) oli Jumala tõotus ja loosung:  

"Ja siis Isand murdis läbi ja muutis kogu minu ulgumise ekstaatilise kiituse keerlemise tantsuks!  Ta rebestas katte ning tõstis minult ära raskemeelsuse ja leinamise kurbuse. Ta mähkis mind Auhiilguse rõõmsameelsuse rüüga.“

Ma prohveteerin just nüüd Teie üle, kes Te olete kandnud kurvameelsust, et sügav ja imeilus tervenemise, värskenduse, ehtimise ja julgustuse aeg on käes ning Te kohtute Jumalaga imelistel viisidel, mis MUUDAVAD KURVAMEELSUSE RÕÕMSAMEELSUSEKS!

Sind ootab ees uus RÕÕMSAMEELSUSE ajaperiood, mil Su süda, mis on senini tundnud KURVAMEELSUST, hakkab nüüd tundma SUURT RÕÕMU Jumala Ligiolus.

Ma prohveteerin just praegu Sinu üle, et isegi enne veel, kui 2017.aasta lõpeb, tuleb esile märkimisväärne läbimurre ning Sa murrad välja sellest kurvameelsusest, mida oled endast kandnud. SUUR läbimurre tuleb esile 2018.aastal, aga ma prohveteerin, et väga suur pööre tuleb esile juba enne selle aasta lõppu. Ma prohveteerin, et esile tuleb võimas tervenemine, mis puudutab haavu, traumasid ja kurvameelsust, seda kurbuse varju, mida Sa oled endaga kandnud. Sa näed, kuidas Jumal murrab läbi ja muudab täielikult  selle tumeda varju EKSTAATILISE KIITUSE KEERLEVAKS RÕÕMUTANTSUKS!!!

See, kuidas Sa näed Jumalat, kuidas Sa näed Tema südant, kuidas Sa kuuled Tema häält, kuidas Sa koged Tema armastust, julgustust ja tervenemist, juhib Sind täiesti uuele rõõmu ja kiituse tasemele, mille suhtes Sa ei saa enam vaikida. Seal, kus varasemalt on kurvameelsus saanud varastada Sinu laulu…seal purskub esile Uus Laul  Sinu seest, et kiita Jumalat.

Laul 30:12 (The Passion Translation)

„ Kuidas ma saaksin vaikida, kui on Sinu kiitmise aeg? Nüüd mu süda laulab valjult, voolates üle rõõmust, joovastusest, mis hoiab mind laulmas. Ma ei suuda eales tänada Sind piisavalt.“
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 09.12 2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar