reede, 17. august 2018

BILL JOHNSON "JUMALAL ON VÕRRATU HARJUMUS MEID ETTE VALMISTADA TULEVASTEKS ASJADEKS!"

 
 
 
Meil kõigil on mingid kalduvused, viisid, kuidas me käitume ja kuhu pöördume, kui me satume kriisidesse.
Meil kõigil on kalduvus mingitele asjadele rohkem tähelepanu pöörata keset probleeme ja meil kõigil on omad viisid, kuidas me seedime ja käsitleme probleemseid olukordi.
Minu jaoks on oluline, kui midagi juhtub, olgu see siis isiklik asi või rahvuse/riigi tasemel asi või linna tasemel või rahvusvahelisel tasemel, ükskõik mis tasemel, ma lähen koheselt Jumala Sõna juurde ja hakkan lugema, et leida see Rahu paik, see Kindlustunde paik, Julgustuse paik, kus Jumal ütleb midagi. Loomulikult tahaks ma iga kord kuulda lahendusi probleemidele, aga see pole minu esimene küsimus ega taotlus.
 
Esimene oluline asi on see, et ma leian selle Rahu paiga, kus mul on kindel teadmine, kus ma kogen Jumala südant ja mõistan Tema mõtteid seoses selle käesoleva olukorraga.
Samuti ma julgustan inimesi, et nad paneksid tähele neid asju, mida Jumal eriti tugevalt on rõhutanud Oma Sõnas viimase aasta jooksul,
See, mis eriliselt silma hakkab, mida Jumal on Sulle rääkinud.

JUMALAL ON VÕRRATU HARJUMUS MEID ETTE VALMISTADA TULEVASTEKS ASJADEKS!

Jumal valmistab meid ette nendeks asjadeks, mille kohta me ei tea, et need on tulemas!
Jumal ei ole kriiside autor. Jeesus ütles, et vaenlane on see, kes on tulnud selleks, et röövida, hävitada ja tappa. Ning hävingud ei ole tekitatud meie Armastava Isa Jumala poolt!
Te olete viimaste nädalate jooksul kuulnud hävitaja häält. Nüüd Te hakkate kuulma Taastaja häält!
Jumal hakkab taastama sellisel enneolematul tasemel, sellisel kõrgel tasemel viisidel, mida me kunagi varem pole näinud!
(Tõlkija märkus: Ameerikas olid sealses piirkonnas  tohutud laastavad tulekahjud!)
Ükskõik, mis olukorras Sa oled, kas Sa seisad kindlalt usus või püsid vaevu elus või on Su seisund veidi parem, ükskõik, mis olukorras Sa oled, ole kindel, et Su pilk on suunatud õigesse kohta!

 
Toetu sellele, mida Jumal on öelnud!
Teine asi, mida ma pidevalt teen, on see, et ma loen pidevalt üle, üha uuesti ja uuesti, neid prohveteeringuid, mis Jumal on andnud.
Ma olen seda õpetanud ka aastaid.
Prohvetlikud sõnumid, mis ma olen isiklikult saanud aastate vältel, ma kogun neid oma kabinetis, need on mul arvutis failidena.
Kui ma üheksa päeva tagasi lendasin tagasi Inglismaalt, olles teadlik sellest tule tormist, mis tabas meie piirkonda, avasin ma kohe oma arvuti ja hakkasin otsima faile prohveteeringutega. Osad neist olid sellised, mida ma polnud lugenud juba mõnda aega.
Aga ma pean seda väga oluliseks teha, sest on esmatähtis, et me teaks, mida Jumal on juba rääkinud, mida Jumal on juba öelnud asjade kohta, mille kohta Tema juba teadis ette, mida Ta MINGIL HETKEL on rääkinud, mis aitaks mind PRAEGU minu käesolevas situatsioonis!
Nii et ma tahan Sind julgustada, et Sa vaataksid üle selle, mida Jumal on Sulle juba rääkinud. Jumal ei ole meid eales maha jätnud.
Kui Jumal on vait, siis SEE EI OLE KARISTUS! Kui Jumal on vait, siis seetõttu, et Ta on JUBA RÄÄKINUD!
Ja Ta tahab, et me selle üles otsiks! Ta tahab, et me taas avastaks selle, mida Tema on juba rääkinud!

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 17.08.2018


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar