reede, 10. august 2018

BRIAN SIMMONS „JUMAL TOOB UUE RÕÕMU“


   
 
 

 
 

Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Uus rõõm tuleb esile, kui Sa mõistad, et Ma olen tõesti planeerinud ette iga Sinu sammu, juba enne, kui Sa sündisid. Enne, kui Sa hakkad rääkima, tean Mina igat Sinu lauset, mis tuleb Sinu huultele. Enne, kui Sina asud teekonnale, olen Mina läinud ette, et teha kindlaks iga Sinu samm. Sa võid täna kogeda rõõmu, mis tuleneb sellest, et Sa oled juhitud Pühast Vaimust.“
„Oota Minu ees ja Ma näitan Sulle samme, mis Sul tuleb teha. Kui Sa siis pöördud paremale, kuuled Sa Minu sosinaid oma südames, mis ütlevad: „Jah, see on õige suund, kuhu minna.“ Üleloomulik Minu juhtimine lõpetab mineviku valu ning Su süda saab vabaks, et kogeda Minu rõõmu, mis Ma olen Sinu jaoks valmistanud. Su elu toob Mulle kiitust ja esitleb Minu au. Sinu elu teerada on ette planeeritud ja valmis, et Sa ütleksid: „Jah, Isand, juhi mind Sinu suurema auhiilguse sisse!“


Laul 32:8-9 The Passion Translation

Ma kuulen Isandat ütlemas:
„Ma jään Sinu lähedale, juhtides ja juhendades Sind Sinu elu teerajal. Mina annan Sulle nõuandeid sellel teel, ning juhin Sind edasi Oma pilguga.
Nii et ära tee seda raskeks ning ära ole põikpäine,
kui Ma viin Sind sinna, kus Sa varem pole olnud.
Ära sunni Mind Sind sikutama ning kaasa vedama.
Lihtsalt tule koos Minuga!“
 
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 10.08.2018

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar