pühapäev, 19. august 2018

BRIAN SIMMONS „VANA KORD HÄÄBUB RUTTU!“

 

Ma kuulen Jumalat sosistamas…

 

„Mu kallis laps, muutuste ajaperiood, mida Sa oled nii kangesti oodanud, on saabunud. Sinu armastus Minu vastu kannab Sind läbi nendest eelseisvatest rasketest aegadest. „Vahele sekkuvad ilmutused“ toovad shokeeriva tõe meediasse, valitsuse tasemele ning Minu Koguduse keskele- VAHELE SEKKUV ILMUTUS, mis pöörab ümber religioossed kasusaamise lauad- Mina toon esile Oma Tõelised Õigsuse Teed.“


„Läbi unenägude ja palvete jõuavad Sinuni uued missiooni strateegiad. Need, kes istuvad koos Minuga verega kastetud armastuse ja armu troonil, hakkavad mõistma Minu saladusi. Vana kord hääbub ruttu ning uus sugu hakkab tõusma. Nad saavad tuntuks kui „päeva murdjad“ ja „koidiku toojad“. Nad kuuluvad üksnes Mulle ja Ainult Mulle! Minu Tuliste Teenijatena toovad nad kiirenduse muutustes, mida Mina maa peale toon. Nad toovad tagasi Kirgliku Armastuse ja Minu pühaduse viisid. Kas Ma pole mitte Sind kutsunud armastama kogu oma südamest ja kogu oma kirega? See on kõikide ajastute tähtis ajajärk, Mu kallis laps. Sa näed Minu armastuse ja Minu kogu väe väljavalamist nende peale, kes on otsinud Minu palet kogu oma südamest.“


„Muutuste ajajärk on käes, Mu kallis laps. Sa oled sellest kuulnud ka varasematel ajaperioodidel, aga Ma kuulutan seda uuesti: „Sa ei ole eales enam sama, sest Mina olen Oma käe pannud Sinu üle, Mu kallis kogudus, Minu pruut!“


 

1 Timoteose 6:11-14 The Passion Translation

„Timoteos, Sa oled Jumala mees, nii et jookse eemale kõigist nendest eksitustest. Selle asemel aja taga tõelist pühadust, õiglust, usaldusväärsust, armastust, lootust ja õrna alandlikkust. Praegu on käimas üks metsik lahing, nii et võitle usus võitja tasu pärast! Haara kinni igavesest elust, sest see on Sinu kutsumine- tähistada usku paljude tunnistajate ees! Ja nüüd ma annan Sulle juhised Jumala ees, kes annab Ülestõusmiselu, ja Jeesuse Kristuse, Võitu ees, kes andis imeilusa tunnistuse Pontius Pilaatuse ees, et Sa teeksid täpselt ja usaldusväärselt Jumala volituste kohaselt puhta südametunnistusega, ilma ühegi plekita, kuni Isanda Jeesuse Kristuse, Meie Messia, tulekuni.“
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 19.08.2018
   

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar