laupäev, 25. august 2018

Doug Addison „Prohvetlik sõnum: Kuidas Murda Vabaks Piirangutest“


 
Me kõik läheme oma elus läbi ajaperioodidest, kus tundub, et meid ei tunnustata või siis meil ei võimaldata kasvada meie potentsiaali täiusesse. Jumal aga kasutab just selliseid ajajärke, et meid treenida ning arendada meis vundamendina tugevat karakterit. Ja vahel võib selline ajaperiood tunduda meile otsekui „koduarest“.

Piirangute lõpp.

„Lase mind vanglast vabaks, et ma saaksin kiita Sinu nime. Siis hakkavad õiged kogunema minu ümber Sinu headuse pärast minu suhtes.“ Laul 142:7 NIV

Paljud inimesed on olnud otsekui luku taga või „koduarestis“. Selle põhjuseks võib olla see, et Sa oled eelneval ajaperioodil olnud piiratud, sest inimesed Sinu ümber pole ära tundnud seda ülendust, millesse Sa oled liikumas. See on täiesti tavaline nähtus, sest ka kuningas Saul ei tundnud ära ega tunnustanud Taavetit.

Ma ei räägi praegu selle prohvetliku sõnumi kaudu liidrite vastu ja minu soov ei ole, et Sa hakkaksid neid umbusaldama. Mina räägin praegu sellest, et on väga oluline end joondada Isanda järgi selleks uueks ajaperioodiks. Isegi kui Sa ei saa hästi läbi oma praeguse ülemuse, pastori või juhtkonnaga, on Sinu jaoks väga oluline neid siiski õnnistada.

 

See sõnum ei ole igaühe jaoks. Aga on väga võimalik, et Jumal juhib Sind uude ajaperioodi ning see tähendab ka „koduarestist“ välja. Ma julgustan Sind, et Sa palvetaksid selle eest ning paluksid, et Isand näitaks, kuidas Sinul tuleb kõigele sellele reageerida.

Parim viis minna läbi sellisest väljakutseterohkest ajaperioodist on see, et Sa lihtsalt puhkad selles teadmisest, et Sinu parim on Jumalal mõttes ning Tema muudab kõik asjad uueks.

Minu „koduarest“ kestis 4.aastat.

Ma just tervenesin kroonilisest haigusest, mis oli pannud mind 4.aastaks koduaresti. Täiesti äkitselt ei suutnud ma enam teha asju, mida ma varem suutsin ning minu jaoks algas väga raske testimise ja katsumuse ajastu. Aga selle kõige tulemusel esimest korda 59.aasta jooksul olen ma sisenenud sellisesse rahu ja hingamise tasemesse Jumalas, mida ma kunagi varem pole kogenud. Selle aja jooksul on Jumal taastanud minu südame, et mõista Tema armastust ja rahu.

Kiitus ja tänulikkus on võtmeteks.

Sinu vabanemise imeilusateks viljadeks on kiitus ja tänu- ja seda juba enne, kui Sa oled pääsenud oma piiratud olukorrast. Isegi siis, kui paistab, et Su olukorrad ei ole veel täielikult muutunud, tulevad esile kiitus ja tänu keset seda „vanglat“- koduaresti- mis vallandavad suurema vabaduse.


 

Umbes kesköö paiku Paulus ja Siilas palvetasid ja kiitsid hümnidega Jumalat ning ülejäänud vangid kuulsid neid. Ja äkitselt toimus nii tugev maavärin, et vangla alusmüürid värisesid. Ja ühe korraga lendasid kõik vangla uksed lahti ning kõikide ahelad purunesid.  Ap. 16:25–26 NIV

Alati keskendu Jumala headusele, ilule ja aukartust äratavale suurusele. Tema armastuses hakkavad kahanema kõikide piiravate vanglamüüride seinad, kuni need kaovad.

Ära põgene, vaid puhka.

Me oleme sisenemas uude vabaduse, rahu ja hingamise ajaperioodi. Mida see Sinu jaoks täpsemalt tähendab?

Rasked ajad, valesti mõistmised ning reetmine lõigatakse Sinu elust ära. Koduaresti asemele annab Jumal Sulle rahu paiga. Jumal muudab Sinu koduse aresti puhkuse koduks.

Pane hästi tähele. Väga oluline kõige keskel on see, kuidas Sa kohtled inimesi, kui Sa istud autorooli taga, kuidas sa kohtled inimesi internetis, kui Sa nendega ei nõustu ning kuidas Sa kohtled oma lapsi ja perekonna liikmeid selle praeguse ajaperioodi jooksul. Need asjad näitavad Sulle, kui palju hirmu ja armastuse puudust tegelikult on aktiivselt toimimas Sinu elus!

„Sellepärast tehkem kõik selleks, et siseneda Isanda hingamisse/puhkusesse…“ Heebrealastele 4:11

Jumal julgustab Sind, et Sa jätkaksid Tema usaldamist ning teaksid kindlalt, et Tema prohvetlikud tõotused ja sõnad on Tõde. od is encouraging you to keep trusting Him and know that His prophetic promises and words are true. Sa oled vaba nendest ahelatest, mis on hoidnud Sind piiratuses ja vangistuse. Sinu uus vabaduse tase on Sinu oma!
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 25.08.2018
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar