laupäev, 29. september 2018

BRIAN SIMMONS "ÄRA RABELE"


 
 



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma olen Sind õpetanud salajases paigas ning Sa oled õppinud tundma Minu Vaimu teid. Täna ma tuletan Sulle meelde: Ära rabele, vaid puhka südame tasaduses ning Mina teen seda, mida Sina ei suuda teha. Sinu rahu suurimateks vaenlasteks on ärevus ja rabelemine. Kui Mina annan Sulle ülesande, siis koos sellega annan Ma Sulle ka armu seda teostada. Mina ei saada Sind mitte kunagi ebaõnnestumisele või missioonile, et Sa läbi kukuks. Mina tugevdan Sind salajases vaikses paigas ning Mina toon kõikehõlmava ligiolu, et rahustada Sinu hinge.
Paljud Minu lapsed üritavad korrigeerida teiste inimeste teekondi, teadmata, et Mina juba teen tööd nende sees, samal moel, nagu Ma tegutsen Sinu sees. Puhka Minu armastuses ning Mina teostan kõik ning Mina toon Sulle täieliku muutuse läbi Sinu meelte täieliku uuendamise. Lase Mul Sind viia suurema valguse sisse, mis toob suurema arusaamise. Siis Sa hakkad nägema selgemalt seda, mida Mina teen teiste inimeste eludes ning Sa hakkad siis palvetama nende eest jumaliku tarkusega. Enne, kui Sa ei tule Minu kõrgema valguse sisse, saad Sa valesti aru kõigest, mida Mina teen.
Kui Sa tunned Mind, siis Sa ei rabele enam selle pärast, et saada paremaks ning Sa ei rabele enam ka selle pärast, et olla armastatud. Kui Sa koged ja tajud Minu lõppematut kaastunnet, siis Sa õpid ka andestama. Rabelemine tähendab, et Sa hülgad Minu tugevuse ning alistud selle elu muredele. Kui Sa aga keeldud rabelemisest, siis Sa sisened sellesse Ellu, mida Ma annan neile, kes Mind armastavad. Usk puhkab lootuses. Ela selles sügavas teadmises, et Mina ei vea Sind eales alt ega valmista Sulle pettumust. Nii et, Mu kallis laps, See on Sabbathi päeva rõõm, kui Sa sisened Minu kuningriigi sfääri.


Heebrealastele 4:3 The Passion Translation

Neile meie seast, kes usuvad, aktiveerib usk tõotused ning me kogeme kindlameelse puhkuse ja rahu sfääri!
 
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 29.09.2018
 
 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar