pühapäev, 2. september 2018

BRIAN SIMMONS „ JUMAL VÕIDAB SINU JAOKS KÕIK, KUI SA USALDAD TEDA!“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…
„Mina tegelen iga vaenlase plaaniga, mis tahab Sind takistada Minu teedel. Minu silmade eest pole mitte midagi varjatut.  Ma olen kutsunud käima Sind koos Minuga valguses ja Sa ei pea kartma pimedust. Varjud ei suuda Sind kahjustada. Isegi, kui Sa lähed läbi kõige pimedamast meeleheite orust, olen Mina Sinuga.  Minu ligiolu kirkus eemaldab iga varju ja hirmu. Mina olen Sinu kilp. Mina kaitsen Sind ka kõige metsikuma ründaja eest, kes tõuseb Sinu vastu. Mu armas laps, tule Mulle ligi ja ela Minu südame lähedal. Mina kannan Sind salajasse paika ja annan Sulle puhkust/hingamist. Ära muretse mitte ühegi asja pärast.  Minu Ligiolu on Sinu rahu. Pane oma pea Minu õlale ja puhka Minuga koos. Seo end kokku Minu südamega kuni Me oleme üks. Sa oled juba täiuslik Minu silmis. See on hingevaenlane, kes süüdistab alati Sind nõrkustes ja üritab Sind haavata.  Aga Mina täiustan ja tugevdan Sind seni, kuni Sa oled terviklik, kandes Minu kuube ja Minu sõjavarustust.

Ma olen kogu aeg teadnud kõike Sinu võitlustest, aga ometi Ma kutsun Sind Minu omaks, Mu kallis laps. Mina olen Ustav, isegi siis, kui Sina oled nõrk ja südamelt habras- Mina olen Ustav lõpuni.

Kas Ma mitte ei tule ja ei pese nende jalgu, keda Ma armastan. Mina pesen ära kogu mineviku raskuse ning Su elu rüveduse sellisel moel, et Sa unustad kõik oma endised viisid. Sisenedes Minu Ligiollu, astud Sa jumaliku armastuse sfääri, mis ajab välja igasuguse hirmu. Vali endale koht Mu südamele kõige lähemal, Minu sügava armastuse ligi ning Ma hakkan Sulle ilmutama ja avaldama Oma aulisi saladusi. Mina ajan Su südamest üksinduse välja. Mina tõmban Sind sügavale Oma teedele. Mina täidan Sinu iga vajaduse. Mina olen Sinu Püha sõber ja Ustav armastaja. Sa avastad, et Minust olen Küllalt!

Sisene Minu auhiilgust täis salakambrisse ja  Ma annan Sulle Oma armastuse veini, Oma südamest rõõmu, Oma kuningriigi rahu Ja Oma Vaimu väge. Sinust saab Minu südamelöökide kaja. Püha lähedus Minuga selles salakambris muudab Sind Minu armu jagajaks nendele, kes on Sind halvasti kohelnud ning vääriti mõistnud. Tule ja istu Minuga armutroonile, kus Minu armastus on tõstetud kõige kõrgemaks.

Heebrealastele 12:28 The Passion Translation
„Kuna meie saame oma õigused  kõikumatult kuningriigilt, siis me peaksime olema äärmiselt tänulikud ning andma Jumalale kõige puhtama ülistuse, mis teeb rõõmu Tema südamele, kui me paneme oma elud maha täielikus alistumises, olles täis sügavat aukartust!“
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 02.09.2018
 



 

   
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar