reede, 14. september 2018

BRIAN SIMMONS „JUMALAL ON PLAAN!“

 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Minul on plaan Sinu elu jaoks; see plaan sai kirjutatud Sinu elu kohta juba enne seda, kui Sa sündisid. See plaan sisaldab seda, et Ma toon Sind Oma südame ligi ning see juhtub Minu täiuses. Mina olen Sinu Looja ning Mina kujundasin Sind juba emaüsas. Ma kinnitasin Oma pilgu Sinule juba enne, kui Sina avasid oma silmad. Minu plaan on tuua Sulle edu, et Sa saaksid öelda: „Abba, Issi, Sa oled kõik asjad korraldanud väga hästi!“  

„Minu ajastus on täiuslik. Ma muudan kõik asjad imeilusaks Oma ajastuses. See, mida Sa hetkel näed, ei jää igaveseks nii. Ehk on täna Su perekonnas probleemid, aga need ei jää kestma. Ehk on täna Sinu ümber probleemsed olukorrad, aga see kõik muutub. Mina hoian Oma kätes Sinu elu plaani. Selle plaani detailid rulluvad lahti tasapisi, aga kõigel sellel on Minu autoriõigused. Minu plaanis Sinu elu jaoks on Minu dna. Kinnita oma süda Minu ustavusse ning ära lase end häirida nendel „võimatuna näivatel olukordadel“, mis hetkel justkui piiraksid Sind. Mina olen Sinu Isa ja Minul on olemas kõik, et muuta Sind edukaks ning teha Sind viljakaks Minu viinamäel.“

Efestlastele 2:10 The Passion Translation

„Meist on saanud Tema loometöö/poeesia, uuesti loodud inimesed, kes täidavad selle saatuse, mis Tema on meile andnud, sest me oleme ühinenud Jeesuse Kristusega, Jumala Võituga. Juba enne meie sündi planeeris Jumal ette  meie saatuse ja sihtkoha ning kõik need head teod, mida me hakkama teostama!“
 
 
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 14.09.2018
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar