laupäev, 29. detsember 2018

Brian Simmons „Jumal Juhib Kui Vägev Ülemkindral!“



Ma kuulen Jumalat sosistamas:

„Mina olen Jumal, kes valvab Sinu üle kogu aeg. Minu pilk puhkab Sinul, Ma lihtsalt ei jälgi Sind, vaid Ma kaitsen Sind, Mina hoolitsen Sinu eest. Mina varustan Sind sõnulseletamatu soosinguga, kaitstes Sind kiusatuste eest, mis on liiga suured Sinu jaoks. Ma teen seda kõike Armastuse pärast! Kui Ma mõtlen Sinule, siis Mu süda täitub koheselt kirgliku sooviga tegutseda Sinu heaks. Sul pole mitte ühtegi põhjust muretsemiseks ega ärevuseks, sest Minu käsi on Sinu peal ning Mina juhin Sind Oma pilguga. Ma ootan Sinult suuremat usaldust ja kindlameelsust, mis vaatab kaugemale käesolevast hetkest ning peab vastu kogu elu. Usalda Mind ning siis Sa ei pea pettuma.“

Laul 46:8-11 The Passion Translation

Pange kõik tähele!

Tulge ja vaadake kõiki neid imekspandavaid imesid, mida Meie Jumal teeb.

Sest Tema toob esile nii hävingu kui ärkamise.

Ja Tema on Ainus, kes lõpetab konfliktid üle kogu maa,

Murdes ja põletades ära iga sõjarelva.

Alista Minule oma ärevus!

Ole vaikselt ning lõpeta ära oma rabelemine ning

Siis Sa näed, et Mina olen Jumal.

Mina olen Jumal üle kõigi rahvaste,

Ning Mind hakatakse ülendama üle kogu maailma.

Siin me seisame rivis!

Ja siin on Ülemkindral!

Inglite Väehulkade Võimas Juht ja Isand!

Jaakobi Jumal võitleb meie eest!

Top of FormTõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 29.12.2018

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar