pühapäev, 30. detsember 2018

Brian Simmons“ Tule Jumala Juurde Ilma Hirmuta!“

 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Tule Minu juurde ilma hirmuta. Söö ja joo Minust. Minu elu voolamine toob rahulduse, mida mitte miski ei suuda asendada.“

„Lase Minu Ligiolul valitseda oma elu üle, Mu kallis laps. Lase sellel kinnituda Sinu südame külge nagu Armastuse võimas loosung.“

„Sinu vaenlased häirida Sinu rahu ega Sind eemale viia Minu armastusest, sest Minu tiibade alla Sa elad ja hingad ning Minus on peidus Sinu tõeline identiteet.“

„Ma olen ju lubanud Sulle anda elu, tugevust, tervenemist ja väge. Minu sõnad on kaitsekilp, kui kahtlused ründavad Sind igast küljest.“

„Tule jätkuvalt Minu ette ning iial ära unusta seda saatust/sihtpunkti, mis Mina olen Sulle tõotanud, sest kogu pärandus võetakse vastu Usus!“

Õpetussõnad 18:24 The Passion Translation

Mõni sõprus ei kesta kuigi kaua,

Aga Sinu südamega on üheks saanud sõber,

Kes on Sulle lähemal kõigist teistest!
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 30.12.2018
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar