laupäev, 22. detsember 2018

Lana Vawser „Paljud On Kaotanud Oma Laulu, Aga 2019.aastal See Mitte Ainult Ei Taastu, Vaid Saab Ka Uue Võimsuse“


 

„Hiljuti oli mul unenägu, milles ma kuulsin Isandat ütlemas: „Paljud on kaotanud oma laulu, aga 2019.aastal ei saa see mitte ainult taastatud, vaid see hakkab kõlama palju valjemalt kui kunagi varem.“

Ja siis ma nägin CD-sid igal pool ning ma kogesin, et heli oli väga VALI.

Ja kui ma siis istusin Isanda jalgade ees ning püüdsin kuulata Tema käest selle unenäo tähenduse kohta, siis ma kuulsin, kuidas Ta ütles, et see sõnum ei ole ainult ülistusjuhtidele ja inimestele, kes laulavad, vaid see on prohvetlik sõnum nendele Kristuse Ihus, kes on kogenud, justkui oleks nad kaotanud oma hääle. See sõnum on nendele, kes on tundnud, et olukorrad, murelikkus, vastuseis, kahtlused, hirm ja paljud muud asjad on röövinud  nende laulu.

Isand näitas mulle VÄGA VÕIMAST Isanda LAULU taastust, kui Tema rahvas taastub. Laulud, mis Jumal on pannud Oma rahva sisse, hakkavad nüüd taas esile kerkima ning kõlama valjemalt, kui kunagi varem. Jumala südame imeilusad meloodiad, Tema südame sõnumid, mis Tema on peitnud ära Oma rahva südametesse, mis ilmutavad Tema loomust, Tema tõde ja südame suhtumisi, hakkavad nüüd kõlama VÄGA VALJULT.

„Laulud“, mis Jumal on asetanud paljude sisse, hakkavad esile tulema muusikas, kirjatöödes, need tulevad esile väga erinevatel viisidel, aga see kõik on Jumala südame KÕLA ning Tema SÕNUMID Tema südamest Oma rahva jaoks, usklike jaoks, kes ENAM ei ole summutatud, kadunud ega ära varastatud. Jumal TAASTAB, et HELIDE ÜMBERPAIGUTUS KÕLAKS PIISAVALT VALJUSTI!!

ON AEG, ET UUED HELID JA LAULUD ANTAKSE VÄLJA!

Selles unenäos olin ma hämmastunud nendest CD-dest ning ma teadsin keset seda unenägu, et need esindavad suurt hulka „lindistusi“ nende jaoks, kes on kutsutud ja võitud laulma ja ülistama Jumalat.

Aga selles unenäos ma kogesin ühte teist väga tugevat julgustust nende jaoks, kes otseselt „ei laula“, aga kes on kogenud, et nad on kaotanud oma hääle ja oma helide kõla.

Ma kuulsin üha uuesti ja uuesti sõnumit: „On aeg KIRJASTADA, anda välja“ ning ma kogesin, kuidas Isand ütles, et mitte ainult laulud, helid ja sõnumid Tema südamest ei taastu Jumala rahva seas, aga et NÜÜD on aeg selleks, et need laulud, helid ja sõnumid saavad LINDISTATUD JA VÄLJA ANTUD/KIRJASTATUD. Jumal juhatab sisse otsekui dirigent paljude jumalike kooskõlade esiletulemise helides, lauludes ja Isanda sõnumites, mis antakse välja, lindistatakse ja kirjastatakse üle kogu maailma.

Jumal jätkas rääkimist:

„Hingevaenlane on teinud rasket tööd, et summutada ära paljude häälekõla ning varastada paljudelt nende hääl, et röövida nende laul, et pihta panna Jumala sõnumid nende seest, aga NÜÜD on Minu käsi toomas tohutut paljunemist KIRJASTUSES ning KÄES ON AEG UUTE HELIDE JAOKS. On aeg, et Minu südame UUED HELID tõusevad esile. Aeg on käes UUE AJASTU UUTEKS HELIDEKS. Vaadake tähelepanelikult, kuidas Mina liigun läbi Oma rahva täiesti uutel ja värsketel viisidel. Vaadake tähelepanelikult, kuidas Ma süütan uued ja värsked annid Oma rahva seas inimeste eludes, kes polnud üldse sellest teadlikud, et see on nende sees. Vaadake, kuidas Minu helid tulevad esile VÄGA VALJULT!“

„Minu südame helid, laulud ja sõnumid, mis taastuvad ja vabanevad 2019.aastal, hakkavad VOOLAMA Minu südame uue veiniga. Need tilguvad rikkalikult Minu võidmisest enam, kui kunagi varem. Need kannavad Minu Ligiolu ja Auhiilguse rammusat õli, kandes Taeva häält, mida pole eales varem kuuldud. See on Minuga sügava intiimsuse hääl, mis nüüd KÕLAV VALJEMALT kui kunagi varem!“

„Käes on aeg UUE AJASTU UUTE HELIDE JAOKS ning NÜÜD tulevad esile värsked Minu südame laulud, Minu südame sõnumid, mida Ma taastan Oma rahva südametes, et need hakkaks KÕLAMA üle maa, tunnistades ja kuulutades Minu HEADUSEST ja Minu ARMASTUSEST. Need uue ajastu uued helid juhatavad sisse suurima lõikuse tuleku!“
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 22.12.2018
 

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar