laupäev, 23. märts 2019

BRIAN SIMMONS „ ELA SUUREMEELSELT JA HELDELT!“


   

Ma kuulen Jumalat sosistamas…
„Ma armastan anda ande ja kingitusi oma lastele- kingitused ja annid, mis on pakitud armastusse ning antud välja väljateenimatu armuga. Mu süda igatseb näha oma poegi ja tütreid liuglemas ning laienemas.“

"Minu Vaim on antud vabalt igaühele, kes on Minu poole hüüdnud. Ma olen alati andnud oma kingitusi viisil, et need pole tingimuslikud. Nii et Ma kutsun ka Sind, Mu laps, elama suuremeelselt ja heldelt, et kogu maailm näeks Minu tingimusteta armastust.“

"Anna igaühele, aita igaühte, kes Sind palub. Anna igaühele, kellega Sa kohtud. Kingi neile oma palveid, oma aega, oma armastust ning anna oma raha neile, kes seda vajavad."


Luuka 6:38 The Passion Translation
 
Anna suuremeelselt ja heldelt ande ja kingitusi, et Sulle saaks tagasi anda rikkalikult, kokku pakituna nii, et tuleb ruumi juurde teha. Rohked ja rikkalikud kingitused ja annid valatakse Sinu elu üle sellise ülevoolava mõõduga, et  hakkab üle ajama!  Sinu suuremeelsuse ja helduse mõõdupuust saab mõõt, millega Sulle tagasi mõõdetakse!


 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 23. 03. 2019

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar