neljapäev, 13. juuni 2019

BRIAN SIMMONS „JUMAL TUNNEB SIND!“


Ma kuulen Jumalat sosistamas…
„Paljudel juhtudel oled Sa mõelnud, et mitte keegi ei mõista Sind. Inimesed on Sinu elust lahkunud sellisel viisil, et nad on murdnud katki sõprussideme. Aga Mina, Jumal, tunnen Sind. Mina tean Sinu kohta absoluutselt kõike ning Mina ei kõnni eales minema. Minu armastuse kestab nagu päikese sära. Vahel tundub, et päikese valgus kaob, aga ta tuleb taas uue päeva hakul.
Minu armastuse valgus särab eredalt Sinu elu üle.

Sa ei suuda Minu eest varjata oma nõrkusi. Ma olen põhjalikult läbi uurinud Sinu hinge ning Ma tunnen Sind. Ma tajun igat hetke Sinu südames ning Mina tean neid sõnu, mis väljuvad Sinu suust, juba enne, kui Sa suu avad, et moodustada lauseid. Sinu kõik südame mõtisklused on Minu ees ning absoluutselt kõik on Minu jaoks nähtav. Minu silmad on pestud Armastuses ning Minu käepuudutus on Õrnuse puudutus. Kui teised inimesed räägivad kurja Sinu vastu, siis Mina sosistan: „Mina tunnen Sind ja armastan Sind!“

Laul 139:1-4 The Passion Translation
„Isand, Sina tead minust kõike, mis on teada.
Sina jälgid igat hetke nii minu hinges kui südames
Ning Sina mõistad igat mõtet juba enne kui need tulevad mu pähe.
Isand, Sa oled minust nii intiimselt teadlik.
Sa loed mu südant nagu avatud raamatut
Ning Sina tunned igat sõna juba enne,
kui mina hakkan lauseid moodustama!
Sina tead juba igat minu sammu enne
Kui ma teele asun!

Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 18.06.2019


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar