reede, 21. juuni 2019

BRIAN SIMMONS „ JUMALA VÄE MÕÕK AITAB SIND!“




Ma kuulen Jumalat sosistamas…
„Mu armas laps, kuula Mu sõnu. Mina katan Sind ja kaitsen Sind iga liiki kurja eest. Pimedus on Sinu vastu, aga Mina olen Valgus, mis lõhestab pimeduse ning Mina toon esile võidu.“
„Kas Ma pole mitte tõotanud Sulle, et Mina vabastan Sind ning olen Sulle kilbiks? Sinu pilk olgu kinnitatud Minu kaitsekilbile ja mitte kurjuse pimedusele, mis mähib endasse terveid rahvaid.“
„Saa täis rõõmu, kui Sa käid Minu valguses, sest Mina olen vastuseks maailma kurjusele.“
„Sa võidad kõik asjad, sest Mina olen koos Sinuga. Pane endale selga Minu soomusrüü, kaitstes oma hinge ning mine ja vaata, kuidas Su vaenlased taganevad. Kanna Minu õigsust oma südame ümber ning olgu Minu vabastav vägi Sinu mõistuse üle.“
„Minu head uudised on Sulle jalatsiteks, Minu tõde hoiab Sind tugevana ning Minu väe mõõk annab Sulle jõudu igal Sinu sammul.“


Efestlastele 6: 10- 11 The Passion Translation
„Ja nüüd, mu kallid, ma olen jätnud need kõige olulisemad tõed kõige lõpuks: Olge läbinisti immutatud tugevusega läbi eluühenduse, mis Teil on Oma Isanda Jeesusega. Seiske võidukalt selles plahvatuslikus väe jõus, mis on Teie sees ning mis voolab Teie läbi. Pange selga kogu Jumala sõjavarustus, mis on tehtud Teile kättesaadavaks selleks, et Teid kaitsta, kui Te võitlete süüdistaja kurjade strateegiate vastu!“


Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 21.06.2019



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar