kolmapäev, 7. august 2019

BRIAN SIMMONS „NEED UKSED, MIS JUMAL SULEB, ON ÕNNISTUSEKS“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…
„Mina, Jumal, ei valmista Sulle eales pettumust. Tuleta endale meelde, kuidas Ma olen aidanud ning kaitsnud Sind minevikus. Ma ei lasknud Su vaenlastel Sind võita. Ma murdsin läbi ahastuse pilvede ning päästsin Sind. Sa oled olnud tihtilugu pettunud, kui Ma olen pannud kinni uksi, aga need suletud uksed on hoidnud Sind tegemast valesid otsuseid, mis oleksid Sind viinud valele teerajale. Ära eales kaota julgust, kui Mina sulen ukse, sest Mina avan ukse, mida ükski inimene ei suuda sulgeda ning Mina sulen uksi, mida ükski inimene ei suuda avada. Kas Sa suudad Mind kiita samal moel, kui Ma sulgen ukse ja kui Ma avan ukse?“
„Uste sulgemised, mida Mina teostan, osutuvad õnnistusteks. Seisa vastu pettumusele ja usalda Mind, et Ma olen valinud Sinu jaoks parima välja. Uksed, mida Mina sulen, avavad Sulle võimaluse kogeda Minu parimat. Mina juhin Sinu saatust, kui Sa alistud Minule. Sa hakkad selgemalt nägema Minu armastuse võimast tarkust. Ma toon Sulle suurt rõõmu ning Ma säästan Sind mittevajalikust valust. Usu Minu armastusse, toetu Minu armastusele ning Sa ei pea eales pettuma.“

Õpetussõnad 3: 5-6 The Passion Translation
Usalda täielikult Isandat
Ning ära toetu omaenese arvamustele.
Kogu oma südamest toetu Jumalale, et Tema Sind juhiks,
Ning Tema juhib Sind igas otsuses, mis Sa teed.
Saa Jumalaga lähedaseks kõigis asjades, mis Sa teed
Ning Tema juhib Sind kõikjal, kuhu Sa lähed.


Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 07.08.2019


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar