neljapäev, 1. august 2019

BRIAN SIMMONS „ SINA OLED JUMALA AUHIILGUSE TEMPEL“


Ma kuulen Jumalat sosistamas…
„Nii nagu ehitaja rajab kindla vundamendi kõrge tugeva maja jaoks, nii olen Mina ladunud Sinu elus sügavat vundamenti. See vundament on rajatud tõekaljule. Ma olen ehitanud üles Sinu elu seinu ja tugevdanud Sinu olemust. Sinust on saanud Minu Ligiolu paik ning Ma tutvustan Sind maailmale kui Oma ilusat Auhiilguse templit!“
Mina valasin Sinu eest püha verd. Pühad käed löödi risti, et kanda kõik Sinu patud. Imeilusad jalad, mis kõndisid ringi Jeruusalemma tänavatel vigastati, et Sina saaksid käia koos Minuga pühaduse radadel. Mina teostan Oma plaanid. Minu igatsused Sinu elu jaoks täituvad. Ära vaata struktuuridele ning ära pea end alamajärguliseks. Vaata Minu tarkusele ja ütle: „Sina, Jumal, teostad kõik asjad parimal viisil!““
„Just praegu valmistan Ma ette Sinu teekonna järgmisi samme. Mina ehitan Sinust Oma Auhiilguse templit, et Mina saaksin näidata Oma kõike võitvat väge, oma võidukat tugevust Sinu heaks. Aeglaselt ja väga hoolikalt, nagu tõeline meister, olen Ma Sind kujundanud ning nüüd ehitan Ma Sind üles. Põhistruktuurid on nüüdseks juba nähtaval ning Mina lõpetan selle, mis Ma olen alustanud.“

1 Korintlastele 3: 9-10
„Me oleme Jumala kaastöötajad ning Sina oled Jumala kujundatud aed, maja, mida Tema ehitab. Jumal, kui väga oskuslik ehitusmeister, on rajanud mu elule väga hea vundamendi ning on andnud mulle unikaalsed annid.“



Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 01.08.2019










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar