neljapäev, 27. märts 2014

Laul 84 ( The Passion Translation)

Korahi poegade prohvetlik laul Ainsale, Puhtale ja Säravale.

Taevaste Armeede Jumal, 
Sa leiad niipalju ilu oma rahvas!
Nad on nagu imeilusad pühamud Sinu Ligiolu jaoks.
Väga sügaval minu sees on armunu ihaldused, igatsused ja unistused sellest, et elada pidevas Elavas ühenduses Sinuga.
Kui ma olen Sinu läheduses, siis minu süda ja hing laulavad
ning ma ülistan Sind rõõmsameelsete lauludega,
Sind, kes Sa oled Mu Tõeline Elujõgede Allikas!
Oo Taevaste Armeede Isand, Minu Kuningas ja Minu Jumal, 
Isegi varblased ja pääsukesed on teretulnud,
et ehitada oma pesa Sinu altarite keskele,
et kasvatada üles oma noored.
Milline rahulolu täidab neid,
kes elavad igapäevaselt Sinu templis,
nautides Sind kui nad ülistavad Sinu Ligiolus!
/ Sela- paus Tema Läheduses./
Ülevoolavalt rikastatud on need, kes leiavad oma tugevuse Isandas,
Nende südametes on pühaduse peatee!
Ja isegi siis, kui nende teekond peaks viima läbi tumeda pisarate oru,
nad leiavad oma värskenduse oaasi seal, kus teised leiavad vaid valu.
Rõõm saab nende jaoks õnnistuse ojaks, 
mis on täis vett, nagu hoovihma ajal. 
Iga sammuga edasi nad kasvavad üha tugevamaks,
kuni nad leiavad kogu oma jõu Sinus. 
Ja Jumal, kes on üle kõigi jumalate, ilmub nende ees Siionis!
Oo Taevaste Armeede Jumal, kuula mu hüüdu, 
Jaakobi Jumal, kuula mu armastust täis palvet.
Jumal, Sinu Ligiolu, millega Sa meid ümbritsed, on meie kaitse.
Oma helduses, valva oma võitute palge üle.
Sest üks päev täis lähedust Sinuga
on nagu tuhande päeva rõõm kuhjatud ühte!
Ma pigem seisan Sinu Imelise Pühamu väravas,
olles valmis minema sisse, et ülistada oma Jumalat,
kui elada terve oma elu ilma Sinuta
veetes aega kõige ilusamates paleedes, mis kuuluvad kurjadele.
Sest Isand Jumal on Säravam kui Kauneim Päikesetõus!
Ta mähib end minu ümber nagu kaitsekilp,
Ta on nii rikkalikult helde oma armu ja auhiilguse andidega!
Nendel, kes käivad Tema teedel ausameelsuses ja rikkumatuses,
ei ole eales puudu mitte millestki,
sest Tema varustab neid kõiges!
Oo Taevaste Armeede Isand,
milline eufooria täidab neid, 
kes usaldavad Sind igavesti!
 
 
tõlkinud Jana Naudi 27.03.2014

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar