teisipäev, 9. aprill 2019

BRIAN SIMMONS „JUMAL KATAB TERVEID LINNASID OMA AUHIILGUSEGA!“


Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„MINA toon võimsa ja aulise Püha Vaimu liikumise. See saabub peagi. Kui Sinu süda murdub lahti Minu ees, siis Mina murran lahti Taevad Sinu üle!“
„ Sa näed oma silmadega, mida MINA SUUDAN TEHA isegi siis, kui Sulle tundub, et pimedus võidutseb Sinu ümber. Mitte miski ei suuda takistada Minu võimast kätt, kui Ma lõhestan pimeduse Oma Vaimu kaudu.“

„Täpselt nii, nagu Mina tõin Niineve linna meeleparandusele ja pöördumisele, samal moel katan Mina otsekui tekiga terveid linnu Oma Auhiilgusega!“




Laul 68:28-29 The Passion Translation
 

Esitle meile Oma Tugevust, Jumal, ja siis oleme ka meie tugevad!
Sest Sinu Imed on teinud meist need, kes me oleme.

Isand, tee seda uuesti,
ning esitle kõigile paraadina Oma templist Oma võimast väge.
Sinu käskluste läbi toovad isegi kuningad Sulle kingitusi.  

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 09.04.2019

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar