laupäev, 27. aprill 2019

BRIAN SIMMONS „JUMAL LÕPETAB SELLE TÖÖ, MIS TA ON SINUS ALUSTANUD!“


 

Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma olen teinud Sinust Oma püha elupaiga. Ma olen puhastanud Sinu südame ning teinud Sind puhtaks Minu silmis.“

„Minu pühadus elab Sinus, sest Minu Püha Vaim elab Sinu sees. Kui Sa lubad Minul end täita üha uuesti ja uuesti, siis mingi kuri ei saa Sind puutuda!“

„Kui Mina valitsen Sinu elus kui Kuningas, siis Sinu südamekambrist saab Minu auhiilguse koda! Ja Mina saan lõpetada selle imeilusa töö Sinu sees, mis Mina olen alustanud!“

„Pühadus pole Sinu enese töö tulemus ega eneseteostus. Pühadus ei pärine inimese käsivarrelt, vaid see on Minu Vaimu voolamise tulemus Sinu sees.“

„Mida Mina puhastan, selle Mina täidan. Ja mida Mina täidan, on tehtud pühaks!“

Filiplastele 1:9-11 The Passion Translation

„Ma jätkuvalt palvetan selle eest, et Sinu armastus kasvaks ning suureneks üle igasuguse mõõdu, tuues Sind rikkalike vaimsete ilmutuste juurde kõigi asjade kohta. Sinu armastuse kasvamine teeb Sind võimeliseks valima kõige kõrgema ja suursugusema tee kõigist võimalikest- saades täielikult puhtaks ilma igasuguse plekita kuni Kristus tuleb täielikult esile. Ning Sa täitud üleni õigsuse viljadega, mis on leitavad Jeesuses, Võitus- tuues seeläbi kiitust ja au Jumalale!
 
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 27.04.2019
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar