teisipäev, 30. aprill 2019

BRIAN SIMMONS „JUMALA VÕITJAD TÕUSEVAD!“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Teerada, millel Mina Sind juhin käima, ei ole lai tee, mis viib hävinguni, vaid see on kitsas teerada, mis muutub üha kitsamaks, kui Sa liigud edasi. Ma vajan Oma võitjaid. Ma vajan Oma läbimurrete toojaid!“

„Minu südamekohased lapsed Ma juhin kitsale teele, mis juhib neid otse Minu südamesse ja otse Minu teedele. Usk tegutsemiseks ja head teod, mida Mina annan teha, tulevad üksnes siis esile, kui isekus jäetakse seljataha!“

„Minu võitjad suudavad tõusta ja laulda juba siis, kui nad on ikka veel vangistuses ja valude keskel. Ning siis tulen Mina esile otsekui üleujutus, mis uhub ära kõik reostuse.“

„Oma armastuse vange hoian Ma Oma südame lähedal. Mitte miski ei suuda neid häirida, isegi siis, kui maa rapub kõikjal nende ümber!“

Heebrealastele 13:20-22 The Passion Translation

„Ja nüüd Jumal, kes tõi meile rahu selle läbi, et Ta äratas surnuist üles meie Isanda Jeesuse Kristuse, et Ta oleks oma karja Võimas ja Suursugune Karjane, ja läbi Igavese lepingu vere väe, tehku täiuslikuks iga Teie andmise, andes Teile kõik, mida Te vajate, et Teie saatus täituks täielikult. Ja saagu Jumal läbi Teie väljendada ja esitleda kõike seda, mis on suursugune ja Temale meelepärane, läbi selle eluühenduse, mis Teil on Oma Isanda Jeesuse Võituga, kes on saanud Igavese Au osaliseks ning on väärt austust igavesti! Aamen. Mu armsad vennad ja õed, ma julgustan Teid, et Te laseksite sellel armastuse sõnumil end läbi immutada, mis me oleme kirjutanud Teile mõne reaga.“
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 30.04.2019
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar