esmaspäev, 22. juuli 2019

BRIAN SIMMONS „JUMAL ANNAB ARMASTUSE JA ARMU KINGITUSI!“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…
„Ma armastan oma lastele anda häid kingitusi. Mu süda igatseb väga näha, kuidas mu pojad ja tütred liuglevad kõrgustes ning on edukad igal viisl. Minu Vaim on antud vabalt igaühele, kes on seda Minult küsinud. Minu kingitused on mähitud armastusse ning antud armus, ilma igasuguste tagamõteteta. Nii et Ma kutsun Sind, Mu armas laps, järgi tegema ja matkima Mind, elades heldekäelist elu.“

„Anna igaühele, kes küsib ning anna kõigile, keda Sa kohtad. Kingi oma palveid, aega, armastust ja raha. Ära hoia mitte millestki muust kinni kui vaid Minu armust, sest Mina täidan kõik Sinu vajadused. Mitte keegi ei suuda Mind andmises ületada. Ole Minu tõeline laps, esitledes Minu heldekäelist ja suuremeelset südant ning siis Mina täidan Sind Oma auhiilguse mõõtmatu suurusega. Mina kutsun Sind elama heatahtlikku, heldekäelist ja lahket elu, alistades oma südame Minu armule. Sära valgusena keset maailma. Las Ma venitan suuremaks Sinu usku ning lase Minul näidata Sulle Oma Ustavust. Palu Minult ning Ma annan Sulle pärandiks rahvaid. Palveta Minu poole ning Mina annan Sulle lahke ja heldekäelise südame, sest Mina olen Sinu Isa, Lõppematu Varustuse Jumal.

Luuka 6:38 The Passion Translation
„Andke heldekäeliselt ja lahkelt ning heldekäelised kingitused antakse Teile tagasi, kokku pressituna, tehes ruumi veel suuremate kingituste jaoks. Rikkalikud kingitused ja annid valatakse Teie üle sellise ülevoolava mõõduga, et hakkab rikkalikult üle ääre ajama! Sinu lahkuse ja heldekäelisuse mõõdust saab Sinu tagasi saamise mõõt.“

Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 22.07.2019


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar