neljapäev, 25. juuli 2019

BRIAN SIMMONS „JUMAL TERVENDAB SIND“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…
„Mina tervendan Sind. Mind mõjutavad Sinu hüüded ning Ma vastan Sulle, kui Sa tuled Minu ligi. Mina ei pigista eales silmi kinni Sinu kannatuste osas ega sulge oma südant Sinu valu suhtes.“
„Mina olen Julgustuse ja Tröösti Jumal. Sinus pole ühtki osakest, mida Mina ei suudaks puudutada ja tervendada. Ma kutsun Sind sisenema Minu kindlusesse, Minu Ilusasse Ligiolu paika, et Sa kinnitaksid oma silmad Minu peale. Kui Sa vaatad Minule tähelepanelikult ja jood Minu Vaimust, siis Minu tervendav vägi vallandub Sinu sees. Ma armastan oma lapsi üle mõistuse arusaamise ning Mina näitan Oma Armastust igal hetkel. Minu tervenemine pärineb ülalt ning see voogab otse Taevast ning Minu Tervendav Arm ujutab üle Sinu südame, kui Sa pöördud Minu poole. Kõik, kes Mina Olen, on see, mida Sa vajad.“
„Ma igatsen Sinuga jagada oma elu. Abi, mis Ma Sulle annan, on elu, mis Ma toon esile Sinu sees. Minu elu on tervenemine, tugevus, tarkus ja vägi. Haara kinni Minu elust, igavesest elust, ning siis Sa avastad, et kõik muutub. Tule Minu ligi juba täna. Tule Mulle aina ligemale, sest Mina olen Sinu Tervendaja, Sinu Isa, ning Mina olen Sinu pelgupaik.“

Laul 103: 3-5 The Passion Translation
Sa suudlesid Minu südant Oma Andestusega,
hoolimata kõigest, mis mina olin teinud.
Sa tervendasid Mind kõigist haigustest,
nii seesmiselt kui väliselt.
Sa kroonisid mind armastuse ja armuga.
Sa rahuldad Mu südameigatsusi kõigi heade asjadega.
Sa oled mu elu kapitaalselt muutnud nii,
Et ma võin liuelda kotka kombel taevalaotuses!


Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 25.07.2019


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar