kolmapäev, 15. oktoober 2014

Brian Simmons „Ole viljakas!“





Ma kuulen Jumalat sosistamas:

„Ma olen vilja kandev Viinapuu ja Sina oled minu oks, mis on täidetud Minu eluga. Ma olen Sind kutsunud kandma vilja Minu Isa Auks. Need on viljad, mis ei ole toodetud religioosse ponnistuse või inimliku toimekuse kaudu, vaid need on Minu Vaimu viljad. Sa oled kutsutud peegeldama Mind, kui Minu Vaimu Viljad tulevad esile Sinu kaudu.“

„ Minu Vaimu võimas tugevus voolab läbi Sinu, kui Sa tuled õrna südamega Minu ette. Sinu teod lahus Minust on täiesti jõuetud. Sinu head teod, mis on kiiduväärsed teiste inimeste silmis, on täis väge ainult sel juhul, kui Sina oled täis Minu Vaimu. Ole läbi imbunud Minu Vaimu ülevoolamisest ja Su elu on elav oks Elupuu küljes.“

„Ma kutsun Sind armastama. Ma kutsun Sind rõõmutsema. Ma kutsun Sind saama osa rahust, õrnusest, lahkusest ja leebusest. Kui Sa elad enesekontrollis, siis minu Auhiilgus ujutab Sind üle jumaliku väega, et elada Minu sfääris. Ole tuntud kui inimene, kes on õrn Jumala ees. Paljud tahavad olla korrektsed, aga Mina tahan, et Sa oleksid viljakas iseloomu ja südame puhtuse poolest. Tõeline ilu tuleb esile Sinu hinges, kui Sa käid Minu Vaimu heatahtlikkuses ja armastuses. Ja siis näevad teised inimesed Sinu ilusat elu ja teavad, et Jumal on see, kes täidab Sind oma Armuga. Ma olen Jumal, kes on Rohkem Kui Küllalt, kui Sa tuled Minu ette kogu oma südamega. Käes on aeg, et olla Minu armas vijakas laps, Minu püha, Minu auline. Mina olen Sinu Jumal ja Mina toon kõik esile, kui Sa alistad kõik Minule.“

Johannese 15: 3-5 (The Passion Translation)

Need sõnad, mida Mina olen rääkinud Teie üle, on Teid juba puhtaks teinud. Nii, et astuge eluühendusse Minuga, sest Mina olen astunud eluühendusse Teiega. Sest nii nagu oks, mis on eraldi viinapuust, ei kanna vilja, nii ei kanna ka Teie elu vilja, kui Teie elu ei ole väga lähedaselt ja intiimselt ühendatud Minuga. Ma olen sügavuti juurdunud Viinapuu ja Teie olete Minu oksad. Kui Te elate Minuga kui Allikaga ühenduses, siis Viljakus voolab Teist välja- aga kui Te elate eraldi Minust, siis Te olete jõuetud.

John 15:3-5 The Passion Translation

 The words I have spoken over you have already cleansed you. ⁴So enter into life-union with me, for I have entered into life-union with you. For as a branch severed from the vine will not bear fruit, so your life will be fruitless unless you live your life intimately joined to mine. ⁵I am the sprouting vine and you’re my branches. As you live in union with me as your source, fruitfulness will stream from within you—but when you live separated from me you are powerless.
 


tõlkinud Jana Naudi 15.10.2014

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar