esmaspäev, 13. oktoober 2014

Pauluse palvete alusel (The Passion Translation) inspireeritud palved iseenda (ja teiste) eest / I osa /:


 
 
        Galaatlastele 1:3-5
Kallis Taevane Isa, Jeesuse Kristuse nimel palun vabasta täielikult minu ellu Oma Väljateenimatu Headuse Õnnistused ja Oma Shalom (s.t. rahu, tervis, jõukus ja täielik heaolu), mis kõik saavad mu elus olla tänu Võitud Messiasele, Jeesusele Kristusele, kes andis omaenese hinge minu pattude eest! Ma tänan Sind, Kallis Jumal, et Sa oled mind välja võtnud kurjast maailma süsteemist ja oled mind vabaks teinud Jeesuse Kristuse, Oma Poja pääste kaudu. See oli Sinu igatsus ja algne idee ning kogu Au kuulub üksnes Sinule läbi ajastute ajastu igavesti!

Galaatlastele 6: 18

Kallis Taevane Isa, las minu südames voolab jätkuvalt ja järjepidevalt Isanda Jeesuse Kristuse , Võitud Messiase, Imeline Arm.

 Efestlastele 1: 16- 23
 Kallis Auhiilguse Jumal, Minu Isanda Jeesuse Kristuse Isa, palun ava ja vallanda minu sees Kogu Tarkuse ja Ilmutuse Vaimu Rikkused, et ma selle läbi kasvaksin üheks Kristuse Täiusega. Ma palun, et Sa valgustaksid minu sisemise olemuse, minu vaimu silmad, ujuta mind üle oma Valgusega, et ma jõuaksin Täielikule Sinu Auhiilguse Lootuse Ilmutuslikule Kogemisele. Isa, ma palun, et minu sees kasvaks see kindel veendumus, et just selleks oled Sa mind kutsunud.

Taevane Isa, ma palun, et ma võiksin kogeda Sinu Rikkalikku Jõukust, mis on mulle antud täiesti vabalt, sest ma olen Sinu tõeline pärandus.

Kallis Jumal, ma palun, et ma võiksin igal hetkel kogeda Sinu mõõtmatut väge, mis Sa oled Täies Mahus teinud mulle kättesaadavaks läbi usu. Kallis Isa, palun muuda minu elu Elavaks Tunnistuseks sellest tohutust väest, mis toimib ja tegutseb Sinu armust läbi minu.

Kallis Jumal, ma tänan Sind selle Ülestõusmisväe eest, mis täna on tegev minu sees, vägi, mille Sa vabastasid, kui Oma Poja Jeesuse Kristuse surnuist üles äratasid. Ma tänan, et see ülestõusmisvägi on ka mind üles tõstnud ja pannud mind istuma koos Sinu Poja, Jeesuse Kristusega, Tema Kõigekõrgemasse Autoriteedi paika Taevases sfääris.

Kallis Taevane Isa, palun anna mulle järjest sügavam mõistmine sellest, et Sina oled Oma Poja tõstnud kõrgemale igast troonist ja valitsusest, kõrgele üle igast meelevallast ja absoluutselt üle igast väe sfäärist, mis on olemas. et Sa oled trooninud Oma Poja Auliselt kõrgele üle iga nime, mida eales on ülistatud läbi ajastute, nii minevikus kui ka tulevikus.

Kallis Taevane Isa, palun anna mulle sügav arusaamine sellest, et Sinu Pojas, Jeesuses Kristuses, Võitud Messiases, leiab kogu loodu oma tõelise olemuse ning et Tema on Ainus Tõeline Juht ja Allikas Koguduse jaoks absoluutselt kõiges, mida Kristuse Ihu eales vajab.

Anna mulle palun ilmutuslik mõistmine Jeesuse Kristuse valitsuslikust meelevallast, et Sinu Pojale, Jeesusele Kristusele oled Sina andnud Kõigekõrgema Auastme üle kõigi teiste.

Kallis Taevane Isa, Au Jumal, täida mind oma tarkusega, mis puudutab Kristuse Ihu, Kogudust, siin maa peal, et Jeesuse Kristuse esile tulemine võiks lõpuni teostuda, et Tema saaks kõik täita Oma Ligiolus, mis voolab läbi Tema rahva.

 

 
 Efestlastele 3: 14-21
Kallis Jumal, kui ma mõtlen Sinu võimsale tarkusele, siis ma põlvitan Aukartuses Sinu ees, Minu Isanda Jeesuse Kristuse Isa , Täiuslik Isa , ja ma palvetan, et Sa valaks minu üle välja oma Soosingu ja Auhiilguse tohutud ja mõõtmatud Rikkused,  kuni minu sisemise olemuse ujutab Täielikult üle Sinu Üleloomulik Tugevus Sinu Jumalikus Jõus ja Plahvatuslikus Väes.

Ja seeläbi, kuidas minu usk pidevalt kasvab, saaks usu kaudu sügavuti minu sees vallanduda pidevalt Kristuse Elu ning Sinu Armastuse Hingamispaigast kujuneks minu elu Allikas, millesse ma oleksin sügavuti juurdunud, nii et sellest saab minu tugev vundament ning varustuse paik, kus ma aina kasvan ja kasvan Jeesuses Kristuses.

Kallis Taevane Isa, ma palun, et minu vaimne tugevus kasvaks aina enam, et kasvaks ka minu võimekus avastada kõike seda, mida iga Jumala püha saab kogeda- võrratut ja võimast Kristuse Armastust- selle kogu suurust ja seda kõikides dimensioonides, et ma kasvaks sügavas intiimsuses ja läheduses Sinuga ning kasvaks Sinu Armastuse Sügavas Tundmises, mõistmaks selle kestvust ja ülivõimast vastupidavust! Ma palun, et ma tunneksin sügavuti Sinu Lõppematut Armastust, mida pole võimalik mõõta, mis on üle igasuguse arusaamise, mis on Sinu poolt ülikülluslikult ja ekstravagantselt valatud minu sisse ja mida Sina, Jumal, valad jätkuvalt minu üle, kuni ma voolan üle Sinu Jumalikust Täiusest.

Kallis Jumal, anna palun mulle see kindel veendumus Jeesusest Kristusest minu sees, et ma mitte kunagi ei kahtleks Sinu Võimsas Väes, mis pidevalt on tegev minu sees, mis saadab korda minu sees kõik vajaliku.Ma tänan Sind, et Sina saadad korda minu sees enam, kui mina suudan eales Sinu käest küsida, et Sa saadad korda enam kui ma eales oskan endale ette kujutada ka oma kõige metsikumates unistustes ja kõige julgemates ettekujutustes! Kallis Taevane Isa, ma olen Sulle sügavalt tänulik, et Sina suudad ja teedki nii palju enamat oma Imet Tegevas Väes, millega Sa pidevalt jõustad mind.  Ja selle tõttu ma annan Kogu Au ja Kiituse Sinule, Täiuslikule Jumalale, kelle poole tõstetakse ülistus läbi iga põlvkonna Jeesuses Kristuses läbi ajastute ajastute igavesti! Aamen.



koostanud Jana Naudi 13.10.2014

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar