esmaspäev, 18. jaanuar 2016

Brian Simmons „Jumala Armastus Muudab Sind“


 

 Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma õpetan Sind täna, kuidas armastada. Minu armastus on tohutu ja lõputu. Minu armastus avab Sinu südame mõistma tõeliselt Minu teid ning Sa hakkad seetõttu paremini mõistma, kuidas Mina tegutsen inimsüdametes. Armastada tähendab näha selge nägemisvõimega. Ilma armastuseta Sa komistad keset pimedust. Isekus sureb, kui Minu armastus täidab Sinu südame. Testid, millega Sa oled täna silmitsi, on armastuse testid- Nii, nagu Sa oled vabalt saanud, tuleb Sul ka vabalt anda. Armastus on see, mis tänasel päeval võidab Sinu lahingud ja rahustab maha kõik selle, mis teeb Sulle muret. Samal moel, nagu Mina olen suuremeelselt ja heldelt andnud Sulle armastusega üha uuesti ja uuesti, oled ka Sina andnud veel ja veel ja veel.“

„Kui Sa elad Minu armastuses, siis Mina näitan ennast läbi Sinu elu ja läbi Sinu sõnade. Sinu ümber on väga palju neid, kes nii hädasti vajavad Mind, nii et Armasta neid ja nad hakkavad nägema Mind. Tõe ilmutus saab tulla vaid läbi Armastuse.“

 
„Sest Mina ei ole andnud Sulle hirmu vaimu, vaid Armastuse Vaimu. Minu püha ligiolu voolab välja Sinu südamest, kui Sa oled ülevoolav Minu armastusest. Paljud üritavad Sind eemale meelitada sellest Tõelisest Aardest, aga Sinu silmad on kindlalt Minu peal ning Mina hoian Sind tugevalt Oma Armastuses.“

„Kõige suurem varandus, mida Sa eales saad vastu võtta, on Minu Armastus. Joo sügavuti sellest Allikast, kuni Sa tõused kõrgemale igast kõrvale juhtivast asjaolust ja kiusatusest. Taevas on avatud kõigi Minu armastajate jaoks, et tulla ja juua seda, mida Sa igatsed. Lihtsalt tule. Minu Armastus tõstku Sind nii, et kõik muu saab teisejärguliseks.“

„Läbi Minu Armastuse saavad vaigistatud kõik selle maailma nõudmised. Minul on Sinu jaoks lõputu varustus, et rahuldada Sind. Mina olen tõotanud, et Mina muudan Sind ja Ma teen seda seestpoolt väljapoole. Luba Minu Armastusel toimida Sinus veelgi sügavamalt, läbinisti kogu Sinu olemuses ja Sa näed muutust, mida Sa oled nii väga igatsenud. Minu Armastusel on vägi rahustada maha ja võita kõik see, mis Sulle muret teeb. Nii et täna Ma uuendan Sulle Oma tõotuse: Mina Muudan Sind Täielikult Läbi Oma Armastuse.“

Johannese 13: 1 The Passion Translation

„Jeesus teadis, et õhtu enne Paasapüha on Tema viimane õhtu siin maa peal enne seda, kui Ta lahkub siit maailmast, et pöörduda tagasi Oma Isa juurde. Läbi kogu selle aja, mis Ta veetis koos oma jüngritega, näitas Jeesus Oma sügavat ja õrna armastust nende vastu.  Ja nüüd Ta igatses neile näidata Oma Armastuse täismõõtu.“

 

Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 18.01.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar