laupäev, 20. jaanuar 2018

BRIAN SIMMONS „TÕSTA OMA SÜDA ÜLES!“

 

Ma kuulen Jumalat sosistamas…
„Ma armastan Sind nii väga, sel määral, et Ma olen meid teinud üheks. Minu pilk on pidevalt Sinu peal ning Ma vaatan Sind armu ja tõe silmadega. Ma ei sule mitte kunagi silmi Sinu ees. Minu olemus ei lase Sinust eales lahti. Püha veri on ühendanud meid igaveses auhiilguses. Mu süda on Sinu poolt, hoolides Sinust, andes Sulle tugevust läbi kogu päeva. Toetu oma südames Minule ning tugevus tõuseb Sinu seest.“

„Ma olen alati valmis näitama Ennast tugevana nende heaks, kes otsivad Mind puhta südamega. Ma liigun täna Sinu ees, et valmistada Sulle teed. Ma olen liikunud armuga ka Sinu taga, et katta Su sammud armu ja andestusega. Ma olen kavandanud asju nii, et Sa oled terve igaviku Minu oma ning et Sa austad Minu nime. Nii et lõpeta see ärevuses muretsemine, ning ära keskene omaenese elule, vaid emba Mind.“

„Minu Vaim teeb täna Sinu sees tööd, et tuua Sind Minu südamele lähemale ning et muuta Sind üha rohkem Minu sarnasemaks. Ära lase inimeste sõnadel hoida end eemal Minu sõnade valgusest, mis on alati tõsi. Tõsta oma vaim üles ning Mina põhjustan selle, et Sa liugled kõrgemal omaenese südame muutlikest tunnetest ning kõrgemal valedest, mis on üritanud tungida Sinu mõtteviisidesse. Mina olen Sinu Isa ning Ma armastan Sind jäägitult.“

Ülemlaul 2: 10 The Passion Translation

See, keda Ma armastan, kutsub Mind:

Tõuse, Mu kõige kallim, kiirusta, Mu armas.

Tule eemale koos Minuga!

Ma olen tulnud, nagu Sa palusid,

Et tõmmata Sind Oma südame ligi ning juhtida Sind välja.

Sest nüüd on selleks aeg, Mu imeilus.
 
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 20.01.2018
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar