kolmapäev, 24. juuli 2019

BRIAN SIMMONS „JUMALA EMBUS“


Ma kuulen Jumalat sosistamas…
Ma kummardun Sinu poole, mu kallis laps. Minu embuses Sa leiad jõudu ning Mina valmistan Sind ette eelolevateks aegadeks. Iga päev Ma sirutan Oma käed Sinu poole, et hoida ja õnnistada Sind. Mina ei hoia mitte midagi tagasi. Mina olen Sinu Isa, kes annab Sulle kogu Oma armastuse ja Oma armu. Mitte miski ei suuda panna Sind kaotust kandma, kui Sa oled Minu ligi.“
„Tule julgesti Minu auhiilguse sisse ning koge Minu embust ja kallistust. Ole kannatlik ning usalda Mind. Kui teised inimesed on Sind hüljanud ning nad on murdnud oma lubadusi, siis Mina tõstan Sind üles ning juhin Sind igavese rahu olekusse. Minu embus on see, mis hoiab Sind kindla ja tugevana.“
Laul 73:28 The Passion Translation
„Aga mina tulen Sulle aina lähemale ja lähemale, Yahweh Jumal.
Sest Sinu Nimi on olnud väga hea minu vastu.
Sinu imelistest tegudest ma jätkan rääkimist kogu maailmale!
Sina oled minu Ustavus ja Auline Jumal!“

Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 24.07.2019



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar