neljapäev, 25. juuli 2019

BRIAN SIMMONS „ LASE ÜLISTUSEL ÄRATADA OMA SAATUS“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…
„Võta Mind uuesti vastu. Joo Minust ning saa täis Mind. Ära eales ütle: „ Mul on juba piisavalt!“, sest Minul on Sulle anda aina rohkem. Nii nagu klaas saab jooki täis, nii võta Sina vastu Minu armastust, kui Ma valan seda Sinu olemusse ja hinge. Sinu ülistav süda vabastab tervenemise, kui Sa oled läbinisti immutatud Minu armastuse ja auhiilgusega.“

„Liugle lennates ülistuse tiibadel Minu auhiilguse sisse. Alista oma vaim täielikult Minule, nagu laeva purjed alistuvad tuulele. Lase oma usul taaselustada oma kirge ja kiindumust Minu suhtes, kui Sa kinnitad oma pilgu kindlameelselt Minu palgele. Kuigi paljude armastus jaheneb, ärgu juhtugu seda Sinuga. Selle asemel lase oma sisemisel kirel äratada oma kutsumus ja saatus, et Sa võiksid avastada Minu plaanid. Ma olen Sind valinud ning Ma ei unusta eales seda sügavat kummarduse ja austuse ülistust, mis Sa oled välja valanud Minu ees. Raputa eneselt maha oma hingest passiivsus ning leige usk, sest Mina olen tulikuumade leekide Jumal. Ma viin lõpule selle imeilusa töö Sinu südames ning äratan igal viisil Sinu sees Minu sarnasuse.“

Laul 57:7-8 The Passion Translation
„Minu süda, oo Jumal, on vaikne ja kindlameelne.
Nüüd ma suudan kirglikult laulda Sulle imeilusat kiitust!
Ärka, oo mu hing , Tema suursugususest rääkiva laulu muusikas!
Tõuse, mu hing, ja laula Temale kiitust!“



Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 25.07.2019



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar